چهار روش برای خوش فرم کردن سریع عضلات شکم



ورزش خوش فرم شدن شکم, کوچک کردن راحت شکم, تمرینات ورزشی برای خوش فرم شدن شکم

خوش فرم شدن شكم

 

ورزش برای خوش فرم شدن شکم

تقویت عضلات شکم و فرم­‌دهی به آن کار آسانی نیست. بعضی وقتها بعد از ورزش احساس می‌کنیم نتوانسته‌ایم عضلات شکم را خوب تمرین دهیم. حتما شما هم متوجه شده‌اید که هر چقدر هم تمرین می‌کنید، تغییری در این عضلات به وجود نمی آید. اگر نمی‌دانید برای خوش فرم کردن سریع عضلات شکم چه باید کرد با ما در این مقاله همراه شوید.

برای کاهش وزن و خوش اندام شدن و به ویژه برای تقویت عضلات شکم باید به چند نکته دقت کرد. نخست اینکه باید همه عضلات بدن را فعال کرد. دوم باید برنامه غذایی متعادل داشت و کالری‌ها را به شیوه بهتری سوزاند.

 

ورزش خوش فرم شدن شکم, کوچک کردن راحت شکم, تمرینات ورزشی برای خوش فرم شدن شکم

کوچک کردن راحت شکم

 

روش های خوش فرم شدن شکم

ورزش خوش فرم شدن شکم

کرانچ با توپ

به پشت روی توپ بخوابید و پاهایتان را به اندازه عرض شانه باز کرده و روی زمین بگذارید. باید در زیر قسمت پایینی پشتتان توپ تناسب اندام قرار گرفته باشد. دست‌هایتان را در پشت گوش قرار دهید و چانه را به طرف داخل جمع کنید.

 

بدنتان را به طرف بالای توپ حلقه کنید و بکشید، تا جایی که به وضعیت نشسته درآیید. بر روی زمین دراز بکشید و پایه‌های یک نیمکت و یا صندلی سنگین را بگیرید.پاهایتان را دراز کنید و آنها را تا جایی که نسبت به زمین عمود شوند، بالا بیاورید. قسمت پایینی پشتتان را پایین نگه دارید، ولی پیش از آغاز دور بعدی، تنها برای مدت کوتاهی توقف کنید تا فشار بر روی عضلات شکمتان وارد شود.

 

حرکت قله

در حالی که انگشت‌های پایتان روی توپ است، در وضعیت شنا قرار بگیرید. باسن را جمع کنید و توپ را به طرف خودتان بغلتانید؛ آنگاه نیم تنه‌ شما، به وضعیت عمودی درمی‌آید. توپ را به عقب بغلتانید که در نتیجه بدن شما دوباره مستقیم خواهد شد و ستون فقراتتان را بکشید.

 

آگاه توپ را به طرف بالای پاهایتان بغلتانید که در نتیجه بدن شما به شکل خطی راست می‌شود که دست‌هایتان بر بالای سرتان کشیده شده ولی همچنان بر روی زمین هستند. 

 

ورزش خوش فرم شدن شکم, کوچک کردن راحت شکم, تمرینات ورزشی برای خوش فرم شدن شکم

خوش فرم کردن سریع عضلات شکم

 

با آب خوردن بيدار شويد

فکر کنيد هيچ نوشيدني در سرکار در طول روز نخوريد، نه آب، نه قهوه، نه نوشابه و…، در پايان 8 ساعت شيفت کاري خود بدن شما کاملا خشک و تشنه است. دقيقا به همين علت است که شما باید بلافاصله بعد از يک خواب کامل بدن خود را سيراب کنيد.

 

از اين به بعد، لااقل نيم ليتر آب به سرعت بعد از بيدار شدن بخورید. دانشمندان آلماني جدیدا به این نتیجه رسیده اند که اين کار لااقل به ميزان 24 درصد متابوليسم را تا 90 دقيقه بعد از خوردن آب بالا خواهد برد.( حجم کمتر آب اثری نخواهد داشت). همینطور پژوهش های اخير نشان ميدهد، سلول هاي عضلات وقتي سيراب هستند، رشد بهتري دارند.

 

هر روز صبحانه ميل کنيد

پژوهش های دانشگاه ايالتي ماساچوست آمريکا نشان ميدهد مرداني که وعده غذايي صبح را مصرف نمي کنند، چهار و نيم برابربيشتر از کساني که صبحانه ميخورند در معرض افزايش حجم شکم هستند. بنابراین به فاصله يک ساعت بعد از بيدار شدن، يک صبحانه و يا يک شيک پروتئين با حداقل 250 کالري بخورید.

 

ورزش خوش فرم شدن شکم, کوچک کردن راحت شکم, تمرینات ورزشی برای خوش فرم شدن شکم

تمرینات ورزشی عضلات شکمی

 

باغبانی کنید

خم شدن،بلند شدن،چرخیدن به شکل دادن کمرتان کمک کرده و در ساعت 350 کالری می سوزانید.

 

اصلا نوشابه نخورید

درست است که نوشابه چاق کننده نیست ولی سرشار از کالری است. نوشابه همینطور سطح کورتیزول( هورمون استرس که به ذخیره شدن چربی در شکمتان کمک می کند) را بالا  می برد.

 

صاف بنشینید

قوز کردن به طرف جلو سبب بزرگ به نظر رسیدن شکمتان می شود.برای اینکه لاغر شوید ماهیچه های شکمتان را سفت و محکم کنید، شانه هایتان را به عقب ببرید،بدن خود را به سمت بالا بکشید،و پشتتان را برخلاف صندلی به طرف عقب پایین بیاورید.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------