لیپوماتیک و لاغری موضعی



لیپوماتیک برای لاغری,انجام لیپوماتیک,عمل لیپوماتیک

 
سوالی که بسیار از کاندیدای لاغری می پرسند در مورد روش های لاغری و صحت آن است.

 

روشی که در حال حاضر بسیاری از مردم در مورد آن سوال می کنند روش لیپوماتیک است.

 
دکتر ناصح متخصص پوست و مو در این باره گفت:
لیپوماتیک موفق ترین و ایمن ترین روش تخیله  و تزریق همزمان چربی برداشت شده در دنیاست که توسط FDA تایید شده است. استفاده از چربیهای برداشت شده از خود فرد به روش لیپوماتیک(ساکشن بدون ضربه و حرارت)  بمنظور تزریق درمناطقی مثل سینه، باسن و صورت بدون نیاز به جراحی،  امروزه پرطرفدارترین روش درمانی و زیبایی است.


سالم و زنده بودن سلول چربی جداشده با لیپوماتیک تا 95% طبق مقالات متعدد انجام شده در اروپا و آمریکا  و در نتیجه ماندگاری بالا پس از تزریق درکنار نتیجه عمل که ظاهری طبیعی است این روش را به  محبوبترین عمل زیبایی در دنیای مدرن تبدیل کرده است.


بهترین کاندیدای لیپوماتیک چه کسانی هستند ؟
بسیاری از خانم ها و آقایانی که بیش را هجده سال سن دارند لیپوماتیک می تواند روش موثری باشد اما در واقع افرادی که می توانند یک نتیجه ایده آل از لیپوماتیک بگیرند افرادی هستند که به مقدار خیلی زیاد اضافه وزن ندارند و تنها تجمع چربی به صورت موضعی در برخی از نواحی بدن آنها دیده می شود.بهتر است افرادی که قصد لیپوماتیک دارند وزن پایداری در چند ماه اخیر داشته باشند و در صورتی که تصمیم دارند وزن خود را کم کنند و یا اینکه به وزن خود بیفزاند انجام لیپوماتیک را به تاخیر بیندازند و بعد از رسیدن به وزن مورد نظر خود برای لیپوماتیک اقدام کنند.

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------