چند حرکت ورزشی برای لاغر کردن صورت



لاغر کردن صورت‎

 

رت چاق می‌تواند ظاهری بد و نازیبا به شما بدهد. بالا رفتن سن انسان، الکل یا هر عامل دیگری می‌تواند از دلایل چاقی صورت باشد. بنابراین برای لاغر کردن صورت باید به طور کلی وزن کم کنیم. برای کاهش چربی‌های بدن می‌توانید از برخی داروها استفاده کنید. ورزش‌های زیادی نیز برای از بین بردن چاقی صورت وجود دارد. 

 

صورت ماهی

 

این حرکت به داشتن گونه های برجسته و زیبا کمک می کند. مثل تصویر لبانتان را جمع کنید و همزمان سعی کنید لبخند بزنید. این کار را ۵ بار انجام دهید.

 

حرکت فوت کردن 

تمرین فوت کردن با به کارگیری بیشتری عضلات صورت و گردن به حل مشکل کمک کرده و یکی از تمرین‌های مؤثر در کاهش و رفع غبغب و چربی‌های انباشته شده روی گونه‌ها است. این تمرین بر عضلات گونه‌ها، فک‌ها و گردن تأثیر می‌گذارد و حجم آنها را بهبود داده و یک لیفت طبیعی برای خطی‌تر شدن ظاهر صورت ایجاد می‌کند.

 

کشش لب‌ها

کشش لب‌ ها یکی از مؤثرترین تمرینات یوگا برای عضلات صورت است که اگر به طور مرتب و منظم انجام شود، می‌ تواند به بالا کشیده شدن عضلات صورت کمک کند. این تمرین می تواند اثرات پیری و افزایش سن را در صورت شما از بین ببرد، و در عوض ظاهری جوان ‌تر با گونه هایی برجسته و فکی خوش فرم برای شما به ارمغان آورد. برای انجام این تمرین باید در حالی که سرتان در حالت عادی قرار گرفته است بنشینید یا بایستید. اکنون لب پایین را تا جایی که می‌ توانید بالا کشیده و فک پایین خود را بیرون دهید. شما باید در قسمت چانه و فک‌ ها احساس کشش کنید. این حالت را ۱۰ تا ۱۵ ثانیه حفظ کرده و سپس آزاد کنید. این تمرین را ۱۰ مرتبه و هر بار به مدت ۱۰ ثانیه انجام دهید.

 

باد کردن صورت 

این حرکت عضلات قسمت بالا و میانی صورت را در ناحیه گونه‌ها تمرین می‌دهد. این تمرین را به صورت زیر انجام دهید:

 

لب‌های خود را ببندید، گونه‌های خود را پر از هوا کنید.

به طور متناوب هوا را از یک گونه به گونه دیگر منتقل کنید، در هر مرتبه هوا را به مدت 5 ثانیه در هر گونه نگه دارید.

 

همیشه لبخند بزنید

لبخند زدن بهترین ورزش طبیعی برای لاغر کردن گونه ها است. این یک تمرین بسیار راحت و عالی برای فرم دهی به صورت می باشد. لبخند به لحاظ تکنیکی چربی گونه های شما را کاهش می دهد. لبخند باعث کشش عضلات گونه ها می شود؛ این کشیدگی عضلات باعث کاهش چربی گونه ها شده و و به آن ها فرم زیبایی می دهد..

 

گردآوری : بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------