این مواد غذایی پایین تنه تان را حجیم می کنند



چاق شدن پایین تنه در یک هفته, چیکار کنم پایین تنم چاق بشه, علت لاغری پایین تنه نسبت به بالا تنه

چاق شدن پایین تنه در یک هفته

 

چگونه پایین تنه چاقی داشته باشیم؟

با وجود آنکه خیلی از افراد به دنبال شیوه هایی برای لاغری هستند، ولی خیلی از اشخاص لاغر هم از این مسئله که بدن آن‌ها لاغر است و بالا تنه آن‌ها برابر است و یا اینکه پایین تنه کوچکی دارند، راضی نیستند و دنبال روشهای چاق شدن پایین تنه هستند. پس در این مطلب می‌خواهیم در رابطه با راه حل چاق شدن پاها با طب سنتی و همینطور بهترین ورزش برای چاق شدن آشنا شویم، پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

پروتئین بیشتری استفاده کنید

چاق شدن پایین تنه در یک هفته در یک هفته امکان پذیر نیست برای چاق شدن اصولی پایین تنه یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید افزایش حجم پروتئین غذایی خود می‌توانید به افزایش حجم ماهیچه در بدن خود کمک کنید. البته استفاده از پروتئین به‌تنهایی نمی‌تواند باعث چاق شدن به سرعت نمی شود. به همین علت باید در کنار پروتئین، از مقدار کافی کربوهیدرات هم استفاده کنید. منابعی که دارای پروتئین بسیاری هستند، مانند تخم مرغ، گوشت بدون چربی، سینه مرغ و بعضی حبوبات است.

 

کربوهیدرات بیشتری استفاده کنید

برای استفاده از کربوهیدرات باید از یک منبع درست استفاده کنید. غلات کامل یا سبوس‌دار بهترین منبع برای گرفتن کربوهیدرات و برای چاق شدن سریع است، چون برعکس غلات تصفیه شده مانند گندم، کالری کافی دارند و یک کربوهیدرات سالم و چاق کننده به حساب می آیند. انواع غلات کامل شامل جو دوسر، ذرت و برنج هستند.

 

مصرف ماهی

عضلات ما برای حجیم و قوی شدن احتیاج به پروتئین دارند. ماهی‌ها جزو مواد غذایی موثر و آکنده از این ماده‌ی مغذی هستند که شما را به روز به روز به هدفتان نزدیکتر می‌کنند. در میان این ماهی‌ها، ماهی خال مخالی پر از اسیدهای چرب امگا۳ و همین طور دارای میزان بسیاری پروتئین است. این ترکیبات موثر موجود در ماهی سبب می‌شود پروتئین بدن را در سطح بالایی نگه دارد و به این ترتیب سبب حجیم تر شدن عضلات شود. دقت کنید که ماهی های دیگر مثل ساردین و قزل آلا هم آکنده از امگا۳ ها است.

 

چاق شدن پایین تنه در یک هفته, چیکار کنم پایین تنم چاق بشه,چاق شدن پایین تنه با طب سنتی

چیکار کنم پایین تنم چاق بشه

 

مصرف تخم مرغ

تخم مرغ منبع اسیدهای آمینه و ویتامین D است که سبب افزایش و باز سازی عضلات می‌شود. در حقیقت ترکیبات موثر تخم مرغ سبب افزایش سلامت بافت‌های عضلانی می‌شود.

 

چنانچه مشکل چربی خون ندارید حتما روزانه یک عدد تخم مرع برای صبحانه میل کنید.

 

مصرف کیوی

مقدار بالای ویتامین C موجود در کیوی کمک می‌کند که عضلات حجیم شده و سالم بمانند. این آنتی اکسیدان قوی سبب افزایش توده ی عضلانی شده و از سلول ها محافظت می‌کند.

 

مصرف پنیر ریکوتا

ریکوتا نام یک پنیر اصیل ایتالیایی است که از شیر گوسفند تهیه می‌شود. این پنیر به افزایش حجم عضلانی کمک بسیاری می‌کند به علت اینکه سرشار از پروتئین و اسیدهای آمینه ی ضروری است. توصیه می کنیم در تهیه ی غذاهایتان مثل املت، خوراک بادمجان و یا برای تهیه‌ی سالادهایتان از این پنیر استفاده کنید.

 

چاق شدن پایین تنه در یک هفته, چیکار کنم پایین تنم چاق بشه,داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه

چاق شدن پایین تنه با طب سنتی

 

مصرف کره بادام

استفاده از کره ی بادام برای ورزشکاران توصیه می‌شود. به علت اینکه این ماده‌ی غذایی به عضلات کمک می‌کند تا منقبض شود و در نتیجه اثر جلسات ورزشی بدن سازی چندین برابر می گردد. حتما به برنامه ی غذایی تان کره ی بادام را اضافه کنید.

 

مصرف خیار

تا جایی که می توانید خیار میل کنید. توصیه می کنیم پوست آن را نگیرید(البته چنانچه از نظر کودهای شیمیایی نگرانی وجود نداشته باشد) به علت اینکه دارای ترکیبات ضروری برای ساخت بافت‌های عضلانی می‌شود. این ترکیبات موثر همان سیلیس است که روند عضله سازی را بیشتر می‌کند.

 

چاق شدن پایین تنه در یک هفته, چیکار کنم پایین تنم چاق بشه,چگونه پایین تنه چاقی داشته باشیم

دلیل چاق شدن پایین تنه

 

انجام ورزش

برای لاغری پایین تنه هیچ وقت ورزشهای هوازی را فراموش نکنید. این گروه از ورزش ها رابطه مستقیمی با افزایش ضربان قلب ، چربی سوزی و عضله سازی در شما دارد. بهترین ورزش ها در این رابطه پیاده روی ،استفاده از تردمیل ، دوی ثابت و دوچرخه سواری می باشد. کافی است از ورزش های زیر استفاده کنید تا با چربی سوزی پایین تنه باسنتان را حجیم و گرد کرده و پایین تنه تان را خوش فرم و حجیم کنید.

 

انجام تمرینات اسکات یکی از مفیدترین روشهای چاقی پایین تنه می باشد. شما می توانید برای افزایش مقدار تاثیر گذاری این تمرینات از هالتر و دمبل در موقع انجام تمرینات اسکات استفاده کنید.

 

کافیست بایستید و پاها را به عرض شانه باز کنید اکنون هالتر را در پشت سرتان با دو دست بگیرید و سپس به سمت پایین بروید و در حالت چمباتمه زدن قرار گیرید کمی مکث کنید و آنگاه به حالت قبل بر گردید و بایستید.

 

شما می توانید همین حرکت را با به دست گرفتن دمبل در هر دو دست خود انجام دهید. حرکت لانگز، حرکت پل باسن، حرکت شنای سوئدی  و حرکات دد لیفت نیز به چاق شدن پایین تنه کمک می کند.

 

چاق شدن پایین تنه در یک هفته, چیکار کنم پایین تنم چاق بشه,علت لاغر شدن پایین تنه

درمان لاغری پایین تنه

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------