7 نوع پیاده روی که وزن تان را کاهش می دهد



پیاده روی,کاهش وزن,کم کردن وزن

 

7 نوع پیاده روی که وزن تان را کاهش می دهد
از رفتن به باشگاه برای کاهش وزن و بدست آوردن تناسب اندام خسته شده‌اید؟ حالا نوبتش رسیده که روال جدیدی را برای تناسب اندامتان شروع کنید. کارشناسان می‌گویند که بهترین راه برای کاهش وزن از طریق یک ورزش ساده است، پیاده روی!
اگر شما در اطراف شهر راه بروید متوجه افرادی خواهید شد که تند پیاده روی می‌کنند. اما آیا می‌دانید که با وجود اینکه پیاده روی تند برای کاهش وزن شما مؤثر است، راه رفتن عادی هم برای اینکه اندام شما را متناسب نگاه دارد مفید است؟


انواع راه رفتن برای کاهش وزن
هفت راهنمای پیاده روی برای کاهش وزن که در اینجا آورده‌ایم، اقدامات حیاتی را به شما معرفی می‌کنند که می‌توانید بواسطه آن‌ها به طور موثر، امن و مداوم، تنها با پیاده روی ساده وزن کم کنید. با این حال باید در کنار این نوع ساده از ورزش، حواستان به چیزهایی هم که می‌خورید باشد.
اگر می‌خواهید وزن کم کنید، باید مقدار کمتری کالری مصرف کنید تا بسادگی چربی سوزی اتفاق بیفتد. خطایی که اغلب مردم در مورد کاهش وزن و ادامه‌ی مسیر انجام می‌دهند، این است که یا بیش از اندازه غذا می‌خورند یا اینکه انگیزه‌شان را از دست می‌دهند.


ماموریت‌های پیاده
یکی از بهترین راه‌ها برای کاهش وزن این است که ماموریت‌های خود را با پای پیاده انجام دهید. می‌توانید این روش را امتحان کنید – بجای اینکه به قصد سوزاندن چربی‌هایتان راه بروید، یک بار در هفته، ماموریت‌هایتان را با راه رفتن سریع انجام دهید بعد از مدتی به فواید راه رفتن سریع پی خواهید برد و تاثیر آن را در کاهش وزن تان خواهید دید. می‌توانید با پای پیاده به دستگاه‌های خودپرداز رجوع کنید، به اداره پست بروید و برای خرید به یک فروشگاه بزرگ بروید که بهترین انتخاب است. چرا که راهروهای مختلفی برای بازدید وجود دارد.


آنجا باهم قرار بگذاریم
این نوع پیاده روی، بهترین انتخاب برای کاهش وزن است. اما برای انجام این روال، باید یک زمان بندی داشته باشید. تمام کاری که باید بکنید این است که بجای رانندگی تا محل قرار با دوستتان، کمی زودتر از خانه خارج شوید و با پای پیاده به محل قرار بروید. همیشه می‌توانید برای برگشت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید، پس نگران نباشید. در این روش شما یک موضوع مشخص در ذهن دارید که باید به قرارتان برسید، پس جسارت راه رفتن پیدا می‌کنید.


مسیرها را تغییر دهید
بهترین راه برای کاهش وزن پیاده رویست، خیلی ساده است. اما وقتی مسیر پیاده روی شما خسته‌کننده شود چه اتفاقی می‌افتد؟ پس راه را دور بزنید! از یک مسیر همیشگی استفاده نکنید. مسیرهایی که دار و درخت دارند، خیلی مناسب انتخابند.


در باران راه بروید
یکی از بهترین و باحال ترین راه‌ها برای کاهش وزن این است که در باران راه بروید. اما برای اینکه از بیماری‌های موسمی هم در امان بمانید، یادتان باشد که بارانی به تن کنید.


راه رفتن احساسی
زمانی که از دست شریک زندگی‌تان عصبی هستید و کمی خلوت می‌خواهید، پیاده روی تند کنید. این کار نه تنها به شما کمک خواهد کرد تا ذهنتان آرام شود و با معضلات کنار بیایید، بلکه به کاهش وزنتان نیز کمک خواهد کرد.


راه رفتن دقیقه‌ای
امروزه چه کسی پر مشغله نیست؟ خیلی خوب است که در میانه‌ی روز، پیاده‌روی های ۱۵ دقیقه‌ای داشته باشید. این پیاده‌روی های کوتاه، به شما کمک خواهند کرد که وزن و استرس‌تان کاهش پیدا کند.


پیاده‌روی های خانوادگی
پس از یک روز پر مشغله‌ی کاری، چه خسته شده باشید و چه نه، گذراندن وقت با خانواده خیلی مهم است. یکی از بهترین راه‌های گذارندن وقتی با‌ارزش با دختر نوجوانتان این است که با او پیاده روی کنید. این نوع پیاده روی هم در کنار اینکه برای سلامتی تان مفید است، برای بهبود روابطتان نیز کارساز است.
خب، این‌ها راه‌هایی برای کاهش وزن، فقط با راه رفتن بودند. این مدل فعالیت کردن، به روتین‌های زندگی شما سلامتی را اضافه خواهد کرد.
منبع : fitnessmagazin.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------