۵ دلیل برای اهمیت ورزش در خانه



ورزش,ورزش در خانه

ورزش در خانه برای کسانی که به سلامت عمومی خود اهمیت می دهند

 

5 دلیل برای ورزش در خانه
معمولا" ورزش در خانه میان افرادی که مشغله زیادی دارن و یا فرصت حضور در باشگاه های ورزشی را ندارند و از طرف دیگر به سلامت عمومی خود اهمیت می دهند طرفدار زیادی دارد.در این مطلب به ۵ دلیل که چرا ورزش در خانه اهمیت دارد می پردازیم.


ورزش در خانه ، صرفه جویی در هزینه
معمولا " در بعضی از ماه های سال که ترافیک کاری و مشغله کمتری دارید در باشگاه های ورزشی حضور پیدا می کنید؛ اما بعد از آن کمتر و کمتر می شود و رفته رفته پیدا کردن زمان برای رفتن به سالن ورزشی، ظاهرا" سخت تر می شود.لازم نیست برای روی فرم بودن بدن خود حتما" عضو باشگاه های ورزشی گران قیمت شوید.در واقع عضو بودن در باشگاه بسیار خوب و مهم است اما وقتی نتوانید به طور مرتب حضور داشته باشید، باشگاه را فراموش کنید و در خانه ورزش کنید.با این وصف ورزش در خانه موجب صرفه جویی در پول و مصرف بنزین می شود.


صرفه جویی در زمان
مزیت دوم از ورزش در خانه صرفه جویی در وقت است. چه مدت طول می کشد تا شما خود را به سالن ورزش برسانید، لباس های خود را عوض کنید، تمرین کنید، دوش بگیرید، دوباره لباس خود را عوض کنید و به خانه برگردید؟ خوب این برای شما که وقت کمی در اختیار دارید مناسب نیست،برای مثال شما می توانید، غذا را در فر قرار دهید و تمرین خود را شروع کنید و هنگامی که ورزش شما تمام شد، شام شما نیز آماده خواهد بود.این چیزی است که ما اسم آن را انجام چند تکلیف در بهترین حالت آن می گذاریم. زمان ذخیره شده را می توان به خوبی صرف دوستان و خانواده خود و یا خواندن کتابی کنید که معمولا وقت خواندن آن را نداشتید.


مربی خود باشید
بعضی از اشخاص به دلیل اعتماد به نفس پایینی که دارند، برایشان خوشایند نیست که هنگام ورزش کسی او را تماشا کند! اما با تمرینات متنوع ورزش در خانه و یا تناسب اندام می توانید هر تمرین جدیدی را با خیال راحت انجام دهید، می توانید با هر سرعتی ورزش کنید، می توانید پس از یک تمرین اینتروال با شدت بالا  روی زمین با صورت قرمز و عرق کرده دراز بکشید بدون اینکه به این فکر کنید که دیگران چه  فکری می کنند.در خانه، شما حتی می توانید هنگام ورزش با انتخاب موسیقی مورد علاقه ی خود از لحاظ روانی فایده بیشتری ببرید.


با وزن بدن ، نه با وزنه
تمرینات با وزنه، یا بهتر است بگویم تمرینات قدرتی و مقاومتی، تأثیر بسیاری بر روی خوش فرم شدن بدن و تناسب اندام دارد، اما با یک نگاه به وسایل بدنسازی شاید خود را ناتوان ببینید و یا شاید در منزل فضای برای جای دادن آن نداشته باشید. انجام حرکات بدنسازی با وزن بدن برای مبتدی ها بهترین گزینه است، تمریتات متعددی در بخش تناسب اندام قرار داده ایم که می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

ورزش در خانه ، هر وقت که شما بخواهید
باشگاه ورزشی خانه ی شما همیشه باز است. شما می توانید در هر زمان و بدون نیاز به برنامه ریزی، خود را به محیطی که برای ورزش انتخاب کرده اید برسانید.هر چند که همسایه ی شما ممکن است مخالف کلاس تناسب اندام در نیمه شب با صدای بلند موسیقی و پریدن باشد.
منبع:elmevarzesh.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------