یک سریال امنیتی سریال نوروزی شبکه سه شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
شبکه سه سیما برای اولین بار در نوروز قرار است یک سریال امنیتی- جاسوسی روی آنتن ببرد که تاکنون خبری از ساخت آن هم منتشر نشده بود.

به گزارش ایسنا، در حالی که از سریال «بوتیمار» به عنوان گزینه‌های پخش سریال نوروزی در شبکه سه سیما یاد شده بود و انتظار می رفت این سریال در نوروز پخش شود، در نهایت شبکه سه سیما سریال دیگری را برای مناسبت نوروز انتخاب کرد، سریالی که گویا متفاوت از سریال‌هایی که پیشتر درباره سریال‌های نوروزی سراغ داشتیم، تولید و پخش می شود.

 

این سریال با نام موقت  «لوتی»، تقلای یکی از سرویس‌های جاسوسی بیگانه برای ضربه‌زدن به ایران و مقابله نیروهای داخلی با این توطئه را به تصویر خواهد کشید.

 

این مجموعه در سکوت خبری تولید شده است.

 

و اما «بوتیمار» با نام قبلی «ویلا» به کارگردانی علیرضا نجف زاده، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سعید جلالی، دیگر سریال جدیدی است که از گزینه های پخش در ایام نوروز محسوب می شد.

 

ساخت این سریال ادامه دارد و به گفته علی مهام- تهیه کننده، تصویربرداری این مجموعه در حال حاضر در تهران با بازی حمیدلولایی، مرجانه گلچین، علی صبوری در حال ضبط است.

 

وی اعلام کرد: تصویربرداری این مجموعه تا ایام نوروز ادامه خواهد داشت و هفته آینده تیم سازنده برای ادامه ضبط راهی شمال کشور می شوند.  

 

ساخت این سریال بعد از سه ماه تصویربرداری در ساحل دریای خزر و لوکیشن های مختلف استان مازندران، مجددا در تهران پیگیری شد و گروه دوباره برای ضبط چند سکانس باقیمانده راهی شمال و شهر نوشهر خواهند شد.

 

سریال «نون. خ»  ، «همبازی»، «نوروز رنگی»  از جمله سریالهای نوروزی تلویزیون اعلام شده اند.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------