آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فرزند پورمخبر: پدرم گدا نیست، آلزایمر دارد



اخبار,اخبار فرهنگی,پورمخبر

فرزند پورمخبر: بسیاری می‌دانند پدر من عادت دارد آواز بخواند؛ ایشان گدایی نکردند و فیلم را به گونه‌ای هدایت کردند بگویند احمد پورمخبر به گدایی افتاده است!

به گزارش فارس، چند سالی است که احمد پورمخبر به دلیل کهولت سن، بیمار است و کمتر جلوی دوربین فیلم سینمایی یا تلویزیونی قرار گرفته ولی فضای مجازی و برخی گویا بیکار نبوده‌اند و به هر طریقی سعی کرده‌اند شایعاتی برای این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درست کنند. این عبارت‌ها بخشی از انتقاد خانواده احمد پورمخبر از فضای این روزهای برخی رسانه‌نما، اینستاگرام و کانال‌های تلگرامی است. بازیگری که با کاراکتر «مش قربون» سریال «متهم گریخت» به محبوبیت رسید. البته پیش از آن در سال 75 در اثر «بچه‌های آسمان» مجید مجیدی به ایفای نقش پرداخت.

 

محبوبیت پورمخبر با «متهم گریخت» و «ترش و شیرین» رضا عطاران به اوج خودش رسید. محمد پورمخبر فرزند این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از تمام شایعاتی که ساخته‌اند اعلام تأسف کرد و تمام این ماجراها را نقشه‌ای برای خراب کردن پدرش دانست. قبلاً هم اقدام به این حاشیه‌سازی از طریق عکس و فیلم کرده بودند و تمام این حواشی دروغ محض بوده و هست. او به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: از روزی که ویدئوی پدرم منتشر شد بسیاری با من تماس گرفتند و خواستند به ما پول بدهند اما خدا را شکر خانواده ما هیچ مشکل مالی ندارد. پدر من خودش چندین خانه دارد، این اتفاق تنها یک اشتباه از روی کهولت سن بوده و ممکن است برای تمامی عزیزان ما پیش بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: پدرم چند سالی است به دلیل کهولت سن، آلزایمر دارد ولی نه تنهاست و نه مشکل مالی دارد. ایشان الان 80 ساله هستند و این بنده خدا یک مواقعی نمی‌داند چه کاری انجام می‌دهد. چند روزی هم بعد از این ماجرا صحبتی نکردند. وقتی تحقیقات کردیم متوجه شدیم همان خانمی پول به دست پدر من می‌دهد با نقشه این کار را انجام داده است. چرا که فیلمبرداری انجام می‌دهند و بعد یک باره پولی در دستان پدر من می‌اندازند. در صورتیکه بسیاری می‌دانند پدر من عادت دارد آواز بخواند. ایشان گدایی نکردند و فیلم را به گونه‌ای هدایت کردند بگویند احمد پورمخبر به گدایی افتاده است! متأسفانه برخی از ابتدا دوست نداشتند پدرم در سینما باشد و برخی هم به دنبال خراب کردن پدرم هستند. چند بار هم اقدام به شایعه‌پراکنی‌های دیگری کردند تا آبروی ایشان را ببرند.

 

محمد پورمخبر فرزند این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه خانواده و برخی از دوستداران ایشان، پلیس فتا را در جریان گذاشته‌اند و دارند از مراجع ذیربط این موضوع را پیگیری می‌کنند، تأکید کرد: خانواده و برخی از دوستدارانِ پدر خودجوش به دنبال پیگیری از مراجع ذیربط و خصوصاً پلیس فتا هستند. در جریان موضوع قرار بگیریم که چه کسی با چه اهدافی این فیلم را گرفته و پخش کرده است. من واقعاً متأسفم که با پدرِ من که حواس‌پرتی هم دارد چنین رفتاری شده است. در این سال‌ها هم بارها به ایشان پیشنهاد کار شده اما به دلیل کهولت نتوانستند در خدمت گروه و کار دیگری باشند.

 

وی با اشاره به تکذیب حضور احمد پورمخبر در بیمارستان فیروزآبادی، تصریح کرد: یک سال پیش «یک وجب و یک رجب» را کار کردند اما دستمزد ایشان را ندادند. البته که دوست داشتم حال ایشان بهتر شود جلوی دوربین رفتند. مگر نه به دلیل مشکلات مالی کاری نکردند. اما بعد از این فیلم، بلافاصله در بیمارستان بستری شدند. ولی اصلاً بستری شدن در بیمارستان فیروزآبادی صحت نداشته و در بیمارستان بهارلو و بیمارستان سعادت‌آباد رفته است. چهار سال پیش حواس‌پرتی و آلزایمر به سراغ ایشان آمد درمان شدند و دوباره یک سالی است درگیر حواس‌پرتی شده‌اند.

 

فرزند پورمخبر با بیان اینکه برخی از هنرمندان هم بعد از انتشار ویدئو با ما تماس گرفتند و شماره حساب خواستند، افزود: عطاران، رضا گلزار، مهناز افشار و دیگر هنرمندان با ما تماس گرفتند و گفتند پول لازم دارید شماره حساب بدهید. ولی به آن دوستان هم گفتم خدا را شکر ما هیچ‌وقت نیاز مالی نداشته و نداریم و احتیاجی به ترحم هم نداریم. واقعاً همه می‌دانند پدر من عادت به آوازخوانی دارد اما برخی از این روحیه ایشان سوء استفاده کردند. عکس چند وقت پیش هم که مسئله‌ساز شد به یک تصویر یادگاری پدرم با یک دستفروش برمی‌گردد. روزی به همراه خانواده به تجریش رفته بودیم یک آقای دستفروشی از پدرم تقاضا کردند عکسی با ایشان بگیرند. و آن عکس به هر ترتیب دردسرساز شد و بسیاری فکر کردند پدر من دستفروش شده است. واقعاً برخی فکر می‌کنند پدر من چند سالی است در فضای سینما و تلویزیون کمرنگ شده از این فضاها کسب درآمد می‌کند؟

 

وی خاطرنشان کرد: الان یک هفته‌ای است بعد از انتشار این ویدئو، شب تا صبح نخوابیدم، چون ناراحت هستم با آبروی پدرم بازی کرده‌اند. پدرم همه زندگی من است و تمام زندگی‌‌ام را به زیر پای او گذاشته‌ام. آن روز هم که می‌خواستند بیرون بروند به من الهام شد شاید دردسر تازه‌ای بوجود بیاید. اما وقتی گفتم بیرون نروید پدرم گفت مگر اینجا زندان است؟ پدرم من هیچ‌وقت تنها نبوده و همیشه بنده و دیگر فرزندان و خانواده ایشان کنارشان بوده‌اند. متأسفم برای تمام آنهایی که زندگی خود را با سرک کشیدن در زندگی خصوصی دیگران می‌گذرانند. من از هیچ‌کدام از کسانی که برای پدر حاشیه ساخته‌اند نمی‌گذرم، چرا باید اگر هنرمندی یک اشتباه انجام داد تا این حد برای او حاشیه ایجاد کرده و وی را زمین‌گیر کنیم. این اتفاقات برای همه ما خیلی ناراحت کننده بود و در حال پدر نیز بسیار ناراحت است.

 

فرزند این بازیگر سینما و تلویزیون در خاتمه افزود: فضای مجازی مکانی شده برای انتشار شایعات و متأسفانه پدر هم از این اتفاقات بی‌نصیب نمانده است، من از آن‌هایی که قصد تخریب همه را دارند می‌پرسم که آیا در اطراف شما کسی به دلیل کهولت سن اشتباه نمی‌کند؟ آیا درست است که برای جذب مخاطب به هر اقدام کثیفی دست بزنیم؟ به شخصه به شدت از اتفاقات پیش آمده ناراحتم و در عین حال که خانواده و برخی از طرفدارانِ پدر به دنبال پیگیری از مراجع ذیربط هستند ولی از بانیان این اتفاق و مروجین شایعات و بی‌آبرو کردن امثال پدرم، نخواهیم گذشت.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------