آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

معاون صداوسیما: فضای مجازی، مخاطبان رادیو و تلویزیون را کاهش داده است



اخبار,اخبار فرهنگی,علی دارابی
معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما گفت: فضای مجازی موجب تغییر الگوی مصرف رسانه‌ای نسل نو شده است و اکنون رسانه‌هایی مانند رادیو و تلویزیون استفاده کمتری دارند.

به گزارش ایرنا، علی دارابی روز جمعه در کمیسیون فضای مجازی بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما در بجنورد اظهار داشت: آینده نگری یکی از ضرورت های رسانه ملی، به ویژه در حوزه فعالیت شبکه های استانی است و در دوران کنونی، پیشرفت فناوری ها فصل جدیدی را در فرآیند تولید و توزیع محتوا در مقابل ما گشوده است.

 

وی اظهار داشت: آینده پژوهان در مواجهه با رسانه های سنتی، پیامدهایی مانند حذف، تعویض و یا جایگزینی را پیش بینی کرده اند که مجموعه ای از فرصت ها و تهدیدها را پیش روی رسانه ملی قرار داده است.

 

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما افزود: تولید برنامه های ویژه به صورت مستمر حداقل به طور هفتگی و با موضوع فضای مجازی و ایجاد فرصت برای انتشار محتواهای تولیدی مراکز در فضای مجازی و تولیدات مردمی در صدا و سیما باید در اولویت کاری مراکز قرار گیرد.

 

امروز در نخستین روز برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صدا و سیما، برگزیدگان بخش فضای مجازی مراکز استانی معرفی و از آنان تقدیر شد.

 

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه، میزبان بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز استانی صداوسیما است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------