پخش برنامه دورهمی با حضور مرحوم داریوش اسدزاده



اخبار,اخبار فرهنگی,داریوش اسدزاده در برنامه دورهمی
به منظور گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد داریوش اسدزاده، بازیگر پیشکسوت کشورمان، گفت‌وگو وی با مهران مدیری در برنامه «دورهمی»، ساعت ۲۳ پنجشنبه ۷ شهریور ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش ایرنا، داریوش اسدزاده بازیگر پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون که بازی در سریال «سمندون» و «خانه سبز» را می توان به عنوان تاثیر گذارترین آثارکارنامه هنری وی دانست،   روز یکشنبه سوم شهریور ماه در ۹۶ سالگی چشم از جهان فرو بست.

 

داریوش اسدزاده در این برنامه «دورهمی» و در پاسخ به این سوال که حاصل تمام زندگی در یک جمله چیست؟ گفت: هیچ چیز بالاتر از صداقت، درستی و راستی نیست.

 

داریوش اسدزاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون یکم آذرماه ۱۳۰۲ در کرمانشاه متولد شد،  در بیست سالگی پا به عرصه بازیگری گذاشت و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت و در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی تا دهه ۵۰ ایفای نقش کرد.

 

اسدزاده که امروز (یکشنبه/ سوم شهریور)  درگذشت؛ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را ترک کرد و در سال ۱۳۶۵ پس از ۱۰ سال اقامت در آمریکا به ایران بازگشت و در دو سریال سمندون و خانه سبز بازی کرد، همچنین در فیلم‌های سینمایی دو نیمه سیب،  همسر،  قلاده‌های طلا،  یتیم‌خانه ایران،  زمان از دست‌رفته و بوی کافور عطر یاس بازی کرده است.  آخرین فیلم او همحکایت دریا به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بود.

 

وی اواسط تیرماه جاری به دلیل ناراحتی تنفسی و تنگی نفس در بیمارستان بستری شده بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------