اما و اگرهای حضور سحر قریشی در نیسان آبی ۲/ پارسا پیرروزفر فروش فیلم را تضمین می‌کند؟



سریال ایرانی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
تهیه‌کننده سریال «نیسان آبی» از آغاز فیلمبرداری فصل دوم این سریال خبر داد.

به گزارش صبا،‌ احسان ظلی پور تهیه‌کننده سریال نیسان آبی درباره ساخت فصل دوم این سریال به کارگردانی منوچهر هادی خبر داد و گفت: فصل دوم این سریال در مرحله نگارش طرح است. فکر می کنم ۴ ماه نوشتن آن طول بکشد و احتمالا بتوانیم فیلمبرداری را در زمستان آغاز کنیم، همچنین سعی می کنیم همه بازیگرهای فصل قبل را با موقعیت های جدید داستانی داشته باشیم.

 

فصل اول سریال «نیسان آبی» سال گذشته از شبکه نمایش خانگی پخش شد و مهران غفوریان ، حسین یاری ، یکتا ناصر ، بهناز جعفری ، جمشید هاشم‌پور ، علیرضا خمسه ، گیتی قاسمی ، رضا نیکخواه ، سحر قریشی و ... از بازیگران این سریال کمدی بودند.

 

حال باید دید حضور سحر قریشی همچنان درفصل دوم این سریال هم ادامه خواهد داشت.

 

***

 

پارسا پیرروزفر فروش فیلم را تضمین می‌کند؟ |‌ بیشترین مخاطب، سهم «تی‌تی»

با بررسی آمار فروش فیلم‌های روی پرده،‌ تنها فیلمی که بیشترین میزان اقبال عمومی را تجربه کرد، «تی‌تی» بود؛ فیلمی که در حضور کمدی‌ها هم خوب می‌فروخت.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

به گزارش همشهری، سینماها در غیبت فیلم‌های کمدی چه وضعیتی را تجربه کردند؟ با توجه به میزان وابستگی رونق گیشه به حضور کمدی‌ها، طبیعی بود که شاهد افت فروش فیلم‌ها باشیم؛ هر چند در این روزها هم بودند فیلم‌هایی که تا حدودی مورد توجه مخاطبان قرار گیرند. در این میان فیلمی که بیشترین میزان اقبال عمومی را تجربه کرد، «تی‌تی» بود؛ فیلمی که در حضور کمدی‌ها هم خوب می‌فروخت. بررسی آمار فروش فیلم‌ها در روزهای غیبت سینمای کمدی، جز افت فروش که قابل پیش‌بینی هم بود، می‌تواند میزان توجه مخاطبان به فیلم‌های متعلق به ژانرهای دیگر را نیز نمایان کند.

 

طبق اطلاعات سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) در این هفته از چهارشنبه ۱۲مرداد تا سه‌شنبه ۱۸مرداد، سینمای ایران درمجموع ۹۴هزار مخاطب داشت که فروشی ۲میلیاردو۸۶۱ میلیون تومانی را برای آن رقم زد. در این هفته فیلم‌های کمدی نمایش‌ نداشتند و در نیمی از هفته، سینماها به‌طور کامل تعطیل بودند. در هفته سوم مردادماه تنها ۲فیلم هناس و بدون قرار قبلی با افزایش میزان مخاطب و فروش مواجه شدند و بقیه فیلم‌ها، اغلب بیش از ۶۰درصد کاهش فروش را تجربه کردند.

 

فیلم تی‌تی به کارگردانی آیدا پناهنده که هفته گذشته برای نخستین‌بار به صدر جدول فروش هفتگی رسیده بود، در این هفته هم با فروش ۲۶هزار قطعه بلیت به ارزش یک‌میلیاردو۶ میلیون تومان این جایگاه را حفظ کرد. حدود ۲۹درصد مخاطبان این هفته سینمای ایران به تماشای تی‌تی نشستند و فروش کل این فیلم در این هفته به نزدیکی ۱۳میلیارد تومان رسید.

 

فیلم سینمایی هناس ساخته حسین دارابی با ۲۶هزار مخاطب و فاصله‌ای اندک نسبت به تی‌تی دومین فیلم پرمخاطب هفته شد، اما با ۴۶۱میلیون تومان فروش، در رتبه سوم گیشه قرار گرفت. این فیلم که با میانگین بهای بلیت ۱۸هزار تومانی، ارزان‌ترین میانگین بهای بلیت را در این هفته داشت،  با ۱۲۰درصد افزایش مخاطب و ۷۰درصد افزایش فروش مواجه شد و در هر سانس، بیش از ۹۵تماشاگر داشت. هناس در این هفته به فروش کل۴میلیارد تومانی رسید.

 

فیلم بدون قرار قبلی اثر بهروز شعیبی با فروش ۱۴هزار قطعه بلیت به ارزش ۳۱۳میلیون تومان، در رتبه چهارم گیشه قرار گرفت. بدون قرار قبلی در این هفته نسبت به هفته گذشته، ۱۹۹درصد افزایش میزان مخاطب و ۱۱۷درصد افزایش میزان فروش داشت. این فیلم توانست فروش کل خود را به ۳میلیارد تومان برساند.

 

فیلم زالاوا ساخته ارسلان امیری با فروش ۴هزار قطعه بلیت به ارزش ۱۷۰میلیون تومان، پنجمین فیلم گیشه هفتگی سینماها در این هفته بود. در رتبه ششم جدول فروش هفتگی نیز بازیوو به‌کارگردانی امیرحسین قهرایی قرار گرفت که با ۴هزار مخاطب، ۱۳۱میلیون تومان فروش داشت. پس از این ۶ فیلم که مجموعا ۹۴درصد مخاطبان سینما را در این هفته به‌خود اختصاص دادند، طلاخون، روز ششم، پیتوک، بی‌صدا حلزون، والدین امانتی، سگ‌بند، مجبوریم، روز صفر و پدر و دختر در رتبه‌های هفتم تا پانزدهم جدول فروش هفتگی قرار گرفتند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------