بمب گذاری در کنسرت ابی | خواننده معروف در یک قدمی مرگ قرار گرفت



کنسرت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پلیس سوئد یکشنبه شب یک بمب را در نزدیک محل برگزاری آخرین هفته فرهنگی استکهلم که ابی، خواننده پاپ ایرانی، در آن اجرا داشت کشف و خنثی کرد.

به گزارش پارسینه، پلیس سوئد یکشنبه شب یک بمب را در نزدیک محل برگزاری آخرین هفته فرهنگی استکهلم که ابراهیم حامدی (ابی، خواننده پاپ ایرانی)، در آن اجرا داشت کشف و خنثی کرد. بمب در چند ده متری محل اجرای برنامه داخل کیسه‌ای پیدا شده بود. پلیس سوئد اعلام کرد این بمب دارای خطر انفجار بالا بوده است.

 

 بمب خنثی شد

پلیس سوئد تایید کرد داخل کیسه‌ای که در نزدیکی محل اجرای ابی(ابراهیم حامدی) خواننده خارج نشین در جشنواره فرهنگی استکهلم پیدا شده، مواد منفجره بوده قوی بوده است

 

کمتر از ۲۴ ساعت از کشف یک بسته مشکوک در نزدیکی محل برگزاری جشنواره فرهنگی استکهلم، پلیس سوئد در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این بسته حاوی مواد منفجره بوده‌ است.

 

نشریه آفتنبلادت سوئد پیشتر نوشته بود که محتویات این بسته یک بمب با خطر انفجار بالا بوده اما پلیس سوئد حاضر به تایید یا رد این موضوع نشده بود.

 

خیابان‌های مرکزی استکهلم، پایتخت سوئد، شامگاه یکشنبه ۳۰ مرداد به‌دلیل کشف این بسته به مدت چندین ساعت بسته شد.

 

این بسته مشکوک در نزدیکی محل برگزاری آخرین هفته جشنواره فرهنگی استکهلم کشف شده بود. ابی، خواننده مشهور ایرانی، نیز یکشنبه شب در این جشنواره فرهنگی برنامه داشت.

 

به نوشته نشریه اکپرِسِن سوئد، حوالی ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه یکشنبه شب پلیس یک کیف مشکوک را در خارج از کافه اپرا در مرکز استکهلم کشف کرد.

 

به گفته کارینا اسکاگِرلیند، سخنگوی مطبوعاتی پلیس استکهلم، پس از کشف این کیف، خیابان‌های اطراف توسط پلیس مسدود شد تا ماموران حفاظت ملی بتوانند محتویات آن را بررسی کنند.

 

بنابر گزارش‌ها، یگان خنثی‌سازی بمب بامداد دوشنبه دوشنبه توانست شئ پیدا شده را منهدم کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------