اقدام شوکه‌کننده جیسون موموآ با هدف انسانی



جیسون موموآ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

جیسون موموآ (Jason Momoa) بازیگر فیلم آکوامن موهای بلندش را کوتاه کرد تا به طرفدارانش پیامی برای متوقف کردن استفاده از پلاستیک‌های یکبار مصرف بدهد.


جیسون موموآ یکی از بازیگران شناخته شده جهان است که در دنیای توسعه یافته دی سی (DC Extended Universe) کمپانی برادران وارنرز در نقش آکوامن ظاهر شد. او در فضای مجازی چندین پلتفرم خیلی خوب دارد که اغلب از آنها برای افزایش آگاهی در مورد مسائل مختلف استفاده می‌کند. اما مثل خیلی از سلبریتی های دیگر، موموآ جعلی و تقلبی نیست. او به دلیل ریشه‌هایش در هاوایی، یک سبک زندگی ابتدایی و بدوی را دنبال می‌کند.

 

موموآ کوهنوردی و موج سواری می‌کند، ورزش های شدید را دوست دارد و عمیقا به مراقبت از محیط زیست متعهد است. او به مردم دنیا اعلام کرد که حاضر است برای جنگیدن با یکی از بزرگ‌ترین معضلات دنیا که انسان موجب آن شده از موهای بلندش که به نوعی امضا و مشخصه‌اش است چشم‌پوشی کند. زباله‌ های پلاستیکی مدت‌هاست که به معضلی واقعی در سرتاسر جهان تبدیل شده‌‌اند و موموآ به تازگی با انتشار ویدیویی در این بحث شرکت و اظهارنظر کرده است.

 

خداحافظ موهای بلند جیسون موموآ!

جیسون موموآ در یکی از جدیدترین ویدیوهای ایستاگرامش به نظر آماده می‌رسد تا کل سرش را با ماشین اصلاح کند و بخشی از موهای بلندش هم کاملا اصلاح شده است. او در این ویدیو ابتدا یک دسته گیس شده و بریده‌شده از موهایش را به دوربین نشان می‌دهد و بعد به طرفدارانش می‌گوید: «وای پسر! من هیچوقت باد رو تو این نقطه احساس نکردم. از اینکه از بطری های پلاستیکی استفاده کنم خسته شدم، باید دست از این کار برداریم.

 

او می‌گوید: «همه وسایل پلاستیکی به زمین و اقیانوس مان می‌رود. من الان در هاوایی هستم و چیزهایی در اقیانوس می‌بینم که واقعا خیلی ناراحت کننده است. بیایید شروع کنیم و در محافظت از زمین و اقیانوس‌هایمان بهتر عمل کنیم. ما باید پلاستیک های یک بار مصرف را از زندگی و دریاهایمان بیرون بکشیم. بطری های پلاستیکی، کیسه های پلاستیکی، بسته بندی ها و همه وسایل پلاستیکی».

 

در میان تمام پروژه هایی که موموآ در حال انجام آن است، دنباله آکوامن هم وجود دارد که هنوز درباره حضور امبر هرد در آن تصمیم گیری نشده است. صرف نظر از این موضوع، انتظار می‌رود تنها حضور موموآ برای موفقیت این فیلم کافی باشد.

 

جیسون موموآ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------