آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

وودی آلن: نگفتم فیلم نمی‌سازم



وودی آلن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
پس از آن که یک روزنامه پرتیراژ اسپانیایی به نقل از «وودی آلن» از خداحافظی او از فیلمسازی خبر داد، این کارگردان ۸۶ ساله این گزارش‌ها مبنی بر بازنشستگی خود را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، چند روز پیش روزنامه اسپانیایی «La Vanguardia» با انتشار مصاحبه‌ای با «وودی آلن» به نقل از او اعلام کرد که وی پس از ساخت پنجاهمین فیلم بلند کارنامه سینمایی‌اش که در پائیز امسال در پاریس کارگردانی خواهد کرد، دیگر فیلمی نخواهد ساخت و بیشتر بر روی نویسندگی تمرکز می‌کند و پروژه بعدی او نگارش یک رُمان خواهد بود.

 

در بیانیه‌ای که که از سوی نماینده این فیلمساز منتشر شد، آمده است: «وودی آلن هرگز نگفته که در حال بازنشستگی است و در حال نوشتن رمان دیگری است. او عنوان کرده به این فکر می‌کند که فیلم نسازد، زیرا ساختن فیلم‌هایی که مستقیم یا خیلی سریع به پلتفرم‌های استریم (سامانه‌های نمایش آنلاین) می‌روند برای او چندان خوشایند نیست، زیرا او عاشق بزرگِ، تجربه‌ی سینماست. او در حال حاضر قصد بازنشستگی ندارد و بسیار هیجان زده است که در پاریس برای فیلمبرداری فیلم جدیدش که پنجاهمین فیلم خواهد بود، حضور دارد».

 

«آلن» در ماه ژوئن و طی یک مصاحبه اینستاگرامی با «الک بالدوین»، ناامیدی خود را از روند ساخت فیلم ابراز کرده بود و اظهار کرده بود: «بسیاری از هیجان از بین رفته است. حالا شما یک فیلم می‌سازید و چند هفته در سینما اکران می‌شود و سپس در سامانه‌های نمایش آنلاین عرضه می‌شود که برای من آنقدرها هم لذت بخش نیست».

 

قرارداد «وودی آلن» با کمپانی آمازون برای ساخت پنج فیلم در سال ۲۰۱۸ و در نتیجه حواشی پیرامون شکایت دخترخوانده‌اش «دیلن فارو» مبنی بر سوء استفاده جنسی، لغو شد، اتهاماتی که این سینماگر همواره رد کرده است.

 

«وودی آلن» تاکنون ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی می‌شود.

 

«آنی‌هال»، «صحنه‌های داخلی»، «منهتن»، «خاطرات اکلیلی»، «امتیاز نهایی»، «آلیس»، «ویکی کریستینا بارسلونا»، «گلوله‌های بر فراز برادوی»، «آفرودیت قدرتمند»، «نیمه‌شب در پاریس»، «تقدیم به رُم با عشق»، «یاسمن غمگین»، «کافه سوسایتی» و «مرد بی‌منطق» از جمله دیگر ساخته‌های این کارگردان صاحب‌نام سینمای جهان است.

 

جدیدترین جدیدترین فیلم او «Wasp ۲۲» نام دارد و گفته می‌شود در حال و هوای فیلم موفق «امتیاز نهایی» ساخته می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------