«فراری» با بازی آدام درایور به سینما می‌آید



آدام درایور،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
آدام درایور بار دیگر در نقش یک شخصیت مطرح ایتالیایی و یک راننده مسابقات اتومبیل‌رانی یعنی انزو فراری بازی می‌کند.

به گزارش تسنیم، آدام درایور بعد از بازی در نقش «گوچی» بار دیگر در نقش یک ایتالیایی دیگر یعنی انزو فراری راننده مسابقات اتومبیلرانی در فیلمی از مایکل مان با نام «فراری» بازی می‌کند.

 

فیلم در سال 1957 رخ می‌دهد، زمانی که فراری وارد مسابقه هزار مایلی میگلیا می‌شود. فراری در سال 1898 به دنیا آمد و در این فیلم دوران 59 سالگی را دارد در حالی که درایور در این نقش دو دهه سنتش کمتر است و تنها 38 سال سن دارد.

 

اینطور که خط داستانی فیلم می گوید، داستان در تابستان 1957 می‌گذرد. فراری راننده سابق اتومبیل‌رانی در بحران است. ورشکستگی شرکتی که او و همسرش او را 10 سال قبل از هیچ چیز ساخته بودند، تحت تأثیر قرار می‌دهد. ازدواج آنها همراه با مرگ یکی از فرزندانشان همراه می‌شود. در نتیجه او برای مقابله با ضررهایش خود را وارد یک مسابقه بزرگ می‌کند.

 

بازیگران دیگر فیلم شامل پنلوپه کروز در نقش همسر فراری و شیلین وودلی در نقش معشوقه فراری لینا لاردی است. پاتریک دمپسی در نقش پیرو تاروفی، راننده خودروی مسابقه‌ای نیز بازی می‌کند.

 

این نقش آخرین نقش یک شخصیت قدیمی و ایتالیایی برای درایور بعد از بازی در گوچی ساخته ریدلی اسکات است. او نقش یک چهره مطرح مد و لباس را بازی کرد که در سن 46 سالگی توسط همسرش پاتریتسیا رجانی با بازی لیدی گاگا کشته شد.

 

این فیلم هم‌اکنون در حال فیلمبرداری در خیابان‌های ایتالیا است و در سال 2023 اکران جهانی خواهد داشت.

 

اریک مسرشمیت برنده اسکار فیلمبرداری این فیلم را برعهده دارد. دیگر نامزدها و برندگان اسکار نیز طراحی تولید، تدوین و... را برعهده دارند. تروی کندی مارتین، فیلمنامه را بر اساس کتابی از براک یتس نویسنده کتاب «انزو فراری، انسان و ماشین» می‌نویسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------