کوین اسپیسی از اتهام آزارجنسی تبرئه شد



کوین اسپیسی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کوین اسپیسی از اتهام آزارجنسی تبرئه شد.

به گزارش سینمادیلی، بلاخره یکی از پرونده‌های قضایی متعدد کوین اسپیسی به پایان رسید و او در پرونده اتهام تجاوز به آنتونی رپ در دهه هشتاد رفع اتهام شد.

 

رپ در این شکایت غرامتی ۴۰ میلیون دلاری از اسپیسی درخواست کرده است.

 

وکلای اسپیسی اما تمام این اتهامات را رد کردند و گفتند این شکایت نتیجه حسادت رپ به اسپیسی است و این پرت شدن روی تخت هم بخشی از صحنه یکی از تئاترهای او به نام «پسران عزیز» با بازی اد هریس بوده که همین سناریو در آن تئاتر اتفاق می‌افتد!

 

وکیل رپ در جملات پایانی به هیئت منصفه گفته بود که «اجازه ندهید او این بار هم قِسِر در برود» جمله ای که سبب اعتراض شده بود چون او بارها به وکلای رپ هشدار داده بود که نباید درباره دیگر اتهامات اسپیسی که هیچکدام هنوز در دادگاه به محکومیت منجر نشده هم به هیئت منصفه فشار بیاورند، مسئله ای که هم در شهادت رپ و هم در سخنان وکیلش زیرپا گذاشته شده بود.

 

در هر صورت اسپیسی همچنان یک دادگاه مهم دیگر در بریتانیا در پیش دارد که آنجا هم به آزار جنسی متهم شده است، اما به نظر می‌آید این اتهامات مطرح شده توسط آنتونی رپ که در دوران اوج جنبش می‌تو به او زده شده بود و سبب نابودی کارنامه حرفه‌ای اسپیسی شد، نتوانست در نهایت به محکومیت منجر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------