آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

رامین راستاد دستگیری همسرش «بیتا زرتشت» را تکذیب کرد



بیتا زرتشت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

باشگاه خبرنگاران نوشت: درحالی‌که ساعاتی قبل خبری مبنی بر دستگیری بیتا زرتشت، همسر رامین راستاد بازیگر سریال‌های تلویزیون در جریان حوادث روز گذشته منتشر شده بود، رامین راستاد این خبر را تکذیب کرد.

 

خبرگزاری برنا نوشته بود: بیتا زرتشت همسر رامین راستاد بازیگر سریال‌های تلویزیون، روز گذشته در جریان اغتشاشات رخ داده در یکی از مناطق تهران بازداشت شد.

 

او عصر روز گذشته شنبه در منطقه ۲۲ تهران به همراه سه زن دیگر در حال آماده‌سازی سنگ و چوب برای حمله به مأموران انتظامی بود.

 

به همراه این افراد، یک دستگاه پراید سفیدرنگ بدون پلاک توقیف شده که پس از بازرسی، چند گونی حامل سنگ و چوب دستی در این خودرو کشف شده است.

 

***

 

بیوگرافی رامین راستاد

رامین راستاد  مقطع دیپلم تحصیل کرد و ترم سوم دانشگاه از رشته ادبیات انصراف داد تا اینکه از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تیم هنرمندان فوتبال هم بازی می کند. رامین راستاد بعنوان فرزند اول خانواده به واسطه شغل نظامی پدرش در شهر مشهد به دنیا آمد و سه روز بعد بخاطر ماموریت پدر به بندرعباس نقل مکان کردند. او که دو برادر کوچک تر از خود دارد از ۸ سالگی ساکن تهران شدند و اصالت پدرش به شهر شهر لوشان ، منطقه ای نزدیک رودبار و مجیل باز میگردد.

 

راستاد سال ۱۳۷۹ با سریال باران عشق جلوی دوربین رفت تا اینکه سال ۱۳۸۵ با فیلم زیر تیغ کنار پرویز پرستویی و فاطمه معتمدآریا خوش درخشیدبا این حال شهرت وی سال ۱۳۸۹ با سریال جراحت کنار ثریا قاسمی ، امین تارخ و آتنه فقیه نصیری شروع شد.

 

ماجرای جالب رامین راستاد و همسرش

رامین راستاد می‌گوید: من بازیگرم و می دانم که مورد توجه عده ای هستم، برای همین کپی صفحه مجازی خودم را روی گوشی همسرم نصب کرده ام. خیالم راحت است که داشتن هوادار و طرفدار به رابطه ام با همسرم لطمه نمی زند چون علاوه بر من، او هم مراقب این حریم خانوادگی است.

 

بیتا زرتشت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------