آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اعتراف سلنا گومز به داشتن افکار خودکشی



سلنا گومز،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
سلنا گومز در مصاحبه جدیدی با مجله «رولینگ استون» جزئیات تازه‌ای از سلامت روانش فاش کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سلنا گومز، خواننده و بازیگر در مصاحبه‌ای با مجله رولینگ استونز تایید کرده است که از بیست و چند سالگی به بعد در چهار مرکز مشاوره روانی تحت درمان قرار گرفته و چندین سال به خودکشی می‌اندیشیده است.

 

گومز می‌گوید: «در این خصوص می‌خواهم آشکارا به همه بگویم: در چهار مرکز درمانی مراجعه کرده‌ام. فکر می‌کنم اوایل دهه سوم عمرم بود وقتی خیلی پیچیده شد، وقتی حس کردم که کنترل احساسم را از دست داده‌ام، چه حس خوب چه حس بد.» گومز اضافه می‌کند که به خودکشی فکر کرده است: «فکر می‌کردم اگر وجود نداشته باشم دنیا جای بهتری است.»

 

بازیگر سابق دیزنی می‌گوید تنهایی در ۲۵ سالگی به مشکلات روانی او اضافه کرده است: «با این تصور بزرگ شدم که در ۲۵ سالگی ازدواج می‌کنم. نزدیک نشدن به این اتفاق ویرانم کرد – از آن دورتر نمی‌شد. خیلی احمقانه بود، اما واقعا فکر می‌کردم دنیای من تمام شده. هرگز در یک گروه دخترانه سلبریتی جایی نخواهم داشت. تنها دوست من در صنعت [سرگرمی] تیلور [سوییفت] است، بنابراین به یاد می‌آورم که تصور می‌کردم به جایی تعلق ندارم. حضور دیگران در اطرافم که پر از شوق زندگی بودند را احساس می‌کردم. جایگاهی داشتم و خیلی خوشحال بودم، اما... آیا واقعا خوشحال بودم؟ آیا این چیزهای مادی من را خوشحال می‌کند؟ هویتم را دوست نداشتم، چون نمی‌دانستم چه کسی هستم.»

 

گومز در سال ۲۰۱۸ با مشکلات روانی دست به گریبان بود و پس از آنکه سرانجام بر آن‌ها غلبه کرد اختلال روانی دو قطبی در او تشخیص داده شد. او می‌گوید داروی پزشکان تاثیر منفی داشته است. گومز نهایتا با روان‌پزشکی ملاقات می‌کند که به او می‌گوید مصرف بسیاری از داروها غیرضروری است. به کمک این روان‌پزشک، گومز به تدریج به زندگی عادی بازمی‌گردد.گومز می‌گوید: «باید یاد می‌گرفتم که چگونه بعضی از کلمه‌ها را به خاطر بسپارم. در حین گفت‌وگو فراموش می‌کردم که چه می‌گفتم. خیلی تلاش کردم که (الف) بپذیرم دو قطبی هستم، و (ب) یاد بگیرم چطور با آن کنار بیایم، چون قرار نبود از بین برود.» 

 

گومز به تازگی مستند «سلنا گومز: من و ذهنم» (Selena Gomez: My Mind and Me) را از اپل تی‌وی+ پخش کرده است. در بخشی از این فیلم، نشان داده می‌شود که گومز از بی‌توجهی یک ژورنالیست به پاسخ او خشمگین می‌شود. گومز پس از مصاحبه می‌گوید: «از من سؤال می‌پرسد، سؤالات خوب، و بعد حتی به حرف‌هایی که می‌زنم توجهی نمی‌کند. دیگر هیچ‌وقت نمی‌خواهم چنین کاری کنم.»

 

گومز اضافه می‌کند چنین مصاحبه‌هایی باعث می‌شود دوباره احساس کند بازیگر سریال «جادوگران محله ویورلی» (Wizards of Waverly Place) دیزنی است: «احساس کردم یک محصول هستم. باعث شد خشمگین شوم. می‌دانید مسئله چیست؟ باعث شد احساس کنم [بازیگر محصولات] دیزنی هستم. چندین سال از عمرم تلاش کردم چنین چیزی نباشم. اما دوباره مثل جادوگری با آن لباس‌ها به نظر می‌رسم که چوب دستی دارد... احساس می‌کنم وقت تلف کردن است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------