مارگو رابی: در فیلمی بازی کرده‌ام دیوانه‌وارتر از گرگ وال استریت



مارگو رابی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
ستاره هالیوود به تازگی در فیلم «بابل» ایفای نقش کرده که از آن به عنوان یک فیلم «دیوانه‌وار» یاد می‌کند.

به گزارش ایران آرت، «گرگ وال استریت» (The Wolf Of Wall Street) «مارتین اسکورسیزی» فیلمی بود که حاوی صحنه‌های جنسی زننده و الفاظ رکیک بی‌شمار بود. اما «مارگو رابی» بازیگر آن فیلم وعده می‌دهد که فیلم جدیدش «بابل» (Babylon) به کارگردانی «دیمین شزل» حتی «دیوانه‌وارتر» است.

 

مارگو رابی در مصاحبه با «امپایر» می‌گوید: «به یاد می‌آورم که در حین فیلمبرداری [«گرگ وال استریت»] فکر می‌کردم: «دیگر هرگز در فیلمی که به این اندازه دیوانه‌وار نخواهم بود.» اما بعد در «بابل»‌ بازی کردم. یکی از آزاردهنده‌ترین و پرهرج‌ومرج‌ترین صحنه‌هایی که شاهد بوده‌ام در این فیلم وجود دارد، و صحنه رویارویی با یک مار دارد. نمی‌گویم برنده این نبرد کیست، اما باور کنید، دیوانه‌وار است.»

 

رابی سه‌شنبه این هفته در مصاحبه دیگری با «بفتا» فاش کرد که «اسکورسیزی [در حین فیلمبرداری «گرگ وال استریت»] می‌نشست و داستان‌هایی در مورد مافیا و ستارگان فیلم‌های قدیمی بازگو می‌کرد.»

 

این بازیگر ۳۲ ساله اضافه می‌کند که اسکورسیزی به او گفته است چه چیزی باعث می‌شود یک فیلم ماندگار شود: «نمایی را فیلمبرداری می‌کردیم که از پله‌ها بالا می‌رفتم، و او به من رو کرد و گفت:‌ «هر فیلم بزرگی نمایی از پلکان دارد.» به کارگردانان زیادی گفته‌ام که «مارتین اسکورسزی» می‌گوید هر فیلم بزرگی نمایی از پلکان دارد، پس در فیلم‌تان قرار دهید.»

 

رابی به «ددلاین» گفته بود: «به نظر می‌رسید که هرچه بیشتر دیوانگی می‌کردید، مارتی بیشتر خوشش می‌آمد – و بیشتر در مقابل دوربین می‌ماندید.»

 

رابی قرار بود در ریبوت زن محور «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) نقش‌آفرینی کند، اما چند هفته پیش فاش کرده که دیزنی به نظر علاقه‌ای به تولید این فیلم ندارد.

 

«بابل» در ماه دسامبر اکران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------