شکست انیمیشن جدید دیزنی در گیشه/ «پلنگ سیاه ۲» همچنان در صدر است



انیمیشن،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
در حالی که دنیای عجیب انیمیشن جدید دیزنی در روز افتتاحیه شروعی ناامید کننده داشت، اما پلنگ سیاه همچنان در صدر جدول فروش قرار دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، فصل دوم سینمایی ابرقهرمانی مارول با نام «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» بر گیشه تعطیلات شکرگزاری حکومت می‌کند. در حالی که «دنیای عجیب» با ۴.۲ میلیون دلار فروش کار خود را در گیشه ناامیدکننده آغاز کرد. دنباله ابرقهرمانی پلنگ سیاه که تنها با نقدهای نمادین رو به رو شد، فقط ۱۰ میلیون دلار در روز چهارشنبه فروش داشت که برآورد می‌شود در بازه زمانی پنج روزه، ۶۳ میلیون دلار دیگر فروش کند.

 

اما «دنیای عجیب» دیزنی که با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری ساخته شده، به نظر نمی‌رسد که حتی به فروش ۲۴ میلیون دلاری در این بازه دست پیدا کند.

 

برای مقایسه، «افسون» یکی دیگر از انیمیشن‌های اخیر دیزنی، در تعطیلات روز شکرگزاری در سال ۲۰۲۱، ۴۰.۳ میلیون دلار به دست آورد. همچنین درام «جانفشانی» که یک اثر الهام‌بخش درباره دو خلبان جنگنده نخبه نیروی دریایی ایالات متحده است ۱.۸ میلیون دلار فروخت که به دنبال فروش ۱۰.۲ میلیون دلاری در بازه پنج روزه است.

 

«استخوان‌ها و همه» نیز که پایان هفته گذشته به صورت محدود در سینماهای آمریکا روی پرده رفته بود، حدودا ۹۰۰ هزار دلار در روز چهارشنبه این هفته در گیشه فروش داشت که برآوردها خبر از دستیابی به فروش سریع ۴.۳ میلیون دلاری در این بازه زمانی است.

 

«خانواده فابلمن» ساخته استیون اسپیلبرگ هم روز چهارشنبه پس از اکران در بیش از ۶۰۰ سالن، ۴۰۰ هزار دلار فروش کرد. با نگاهی نیمه اتوبیوگرافیک به سال‌های نخستین این فیلمساز باید ۳میلیون دلار در تعطیلات شکرگزاری به دست می‌آورد. «منو» هم ۱.۱ میلیون دلار فروش داشت که باید در تعطیلات شکرگزاری ۸ میلیون دلاری می‌شد. مجموع فروش داخلی این کمدی ترسناک ۱۲.۴ میلیون دلار است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------