اولین تصویر از ابوالفضل پورعرب در بستر بیماری



ابوالفضل پورعرب،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر عصر جمعه ۴ آذر با حضور در بیمارستان «نیکان» از ابوالفضل پورعرب، بازیگر سینما و تلویزیون عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، سید مجید پوراحمدی به همراه نیکنام حسینی پور، مشاور صندوق اعتباری هنر، عصر جمعه ۴ آذر به دیدار ابوالفضل پورعرب رفت و پیگیر روند درمانی این هنرمند شد.

 

مدیرعامل صندوق اعتباری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این بازیگر آرزوی سلامتی کرد.

 

وی ضمن تجلیل از فعالیت های ارزشمند این هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: مردم ایران همواره قدردان کسانی هستند که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برمی دارند. ابوالفضل پورعرب چهره ای است که سال ها در قاب تصویر روایتگر غم و شادی هموطنانش است و جایگاه ویژه ای در میان مردم ایران دارد.

 

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه افزود: صندوق در راستای وظایف ذاتی خود همواره پیگیر وضعیت زندگی و سلامت اعضای خود خصوصاً سلامت پیشکسوتان این عرصه است و این موضوعی است که وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن توجه ویژه ای دارند. 

 

ابوالفضل پورعرب،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: تکریم و حمایت مادی و معنوی از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، از مهم ترین وظایف صندوق اعتباری هنر است. صندوق اعتباری تا بهبود کامل آقای پورعرب در کنار این بازیگر نامدار خواهد بود. امیدواریم به زودی شاهد حضور دوباره و نقش آفرینی های این هنرمند عزیز باشیم.

 

پورعرب از هفته گذشته به دلیل یک مشکل عفونی بستری شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------