بیژن بنفشه‌خواه بازیگر جدید «نون‌ خ» ۴



بیژن بنفشه‌خواه،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
سریال «نون‌ خ» این روزها خودش را برای عید نوروز و ماه رمضان سال ۱۴۰۲ آماده می‌کند، نام بیژن بنفشه‌خواه هم به عنوان بازیگر جدید این سریال به گوش می‌رسد.

به گزارش تسنیم، چندی است سریال «نون‌ خ» تولید فصل جدید خود را آغاز کرده و پیش می‌رود. نام بازیگران جدیدی هم در این سریال دیده می‌شوند که در نوع خودش جالب است.

 

عید غدیرخم بود که مهدی فرجی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی خبری را در صفحه‌ مجازی‌اش منتش کرد؛  او عکسِ حمیدرضا آذرنگ را در کنارِ حسن معجونی منتشر کرد. بازیگری که چندی است کمتر در سریال‌های تلویزیون دیده می‌شود و او را بیشتر در آثار نمایش‌ خانگی و فیلم‌های سینمای ایران می‌بینیم.

 

آن‌طور که تهیه‌کننده «نون‌ خ» در توضیحاتِ‌کوتاهش به آن اشاره کرده حسن معجونی همبازیِ حمیدرضا آذرنگ شده است. دو بازیگر تئاتری که سال‌ها روی صحنه با هم خاطره آفریده‌اند و می‌تواند نوید اتفاقات جالبی را در فصل چهارم این سریال تلویزیونی بدهد. هنوز کاراکترِ معجونی مشخص نیست و نمی‌دانیم او قرار است با خلیل در داستان‌های نورالدین خانزاده تقابل کند و یا رفاقت!

 

حالا خبر حضورِ بیژن بنفشه‌خواه در این سریال تلویزیونی به گوش می‌رسد. او با حضور در برنامه اینترنتی «معرکه» که ویژه ایام جام‌جهانی توسط پلتفرم نماوا ساخته شده، به این نکته اشاره کرد. او در جریانِ گفت‌وگویش با بهنام تشکر مجری این برنامه، حضورش در فصل چهارم «نون‌ خ» را رسماً اعلام کرد و گفت: این گریمی که می‌بینید برای این سریال تلویزیونی است.

 

تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ ۱» نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. سری دوم این مجموعه طنز نیز سال ۱۳۹۹ پخش شد و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفت.

 

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و ... از بازیگران این سریال تلویزیونی به شمار می‌روند.

 

حال باید دید سعید آقاخانی قرار است با ساخت فصل چهارم از این سریال چگونه مخاطبان را غافلگیرمی‌کنند.

 

این سریال قرار است در ایام نوروز و رمضان ۱۴۰۲ روی آنتن برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------