آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نقاشی «تن تن» را ۲ میلیون یورو حراج کردند



نقاشی تن تن،اخبار هنری،خبرهای هنری
نسخه اصلی یکی از نقاشی‌هایی که «هرژه» تصویرگر معروف بلژیکی برای مجموعه داستان‌های «تن تن» نقاشی کرده بود درحالی به مزایده گذاشته می‌شود که ارزش آن تقریبی آن دو میلیون یورو برآورد شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، نقاشی اصلی که «هرژه» برای نسخه سال ۱۹۴۲ میلادی کتاب «تن تن در آمریکا» خلق کرده بود، سال آینده به مزایده گذاشته می‌شود و انتظار می‌رود دست کم به قیمت دو میلیون یورو فروخته شود.

 

این نقاشی در نسخه ۱۹۴۲ کتاب «تن تن در آمریکا» به عنوان تصویر تمام‌صفحه جلد کتاب مورد استفاده قرار گرفت و در سال ۱۹۴۶ نیز دوباره در نسخه رنگی کتاب به عنوان تصویر جلد انتخاب شد و هنوز نیز تصویر جلد نسخه‌های جدید کتاب است.

 

«تن تن در آمریکا» سومین کتاب از مجموعه داستان‌های «تن تن» است و داستان سفر «تن تن» به ایالات متحده آمریکا و ماجراهایش در شیکاگو و غرب‌میانه آمریکا را روایت می‌کند.

 

این کتاب نخستین‌بار در سال ۱۹۳۲ میلادی و با جلدی منتشر شده که «تن تن» که به همراه سگش روی صخره‌ای نشسته را به تصویر می‌کشید. سومین نسخه از همین کتاب که در سال ۱۹۳۷ منتشر شد، جلدی داشت که «تن تن» را حین اسب‌سواری به تصویر می‌کشید.

 

نقاشی «هرژه» برای نسخه ۱۹۴۲ میلادی این کتاب در دهم فوریه  درحراجی «Artcurial» پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد. کارشناسان حراجی ارزش این اثر را بین ۲.۲ میلیون یورو تا ۳.۲ میلیون یورو برآورد کرده‌اند.

 

نقاشی‌هایی که «هرژه» برای مجموعه «تن تن» خلق کرده است، اغلب در مزایده‌ها به قیمتی فراتر از پیش‌بینی‌ها فروخته شده‌اند.

 

در سال ۲۰۱۲، همین حراجی نقاشی اصلی جلد نسخه سال ۱۹۳۲ میلادی کتاب «تن تن در آمریکا» را به قیمت ۱,۳۳۸,۵۰۹ یورو فروخت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------