آتش بس امبر هرد و جانی دپ؟/ بیانیه دو سوپراستار هالیوود



امبر هرد و جانی دپ،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
امبر هرد و جانی دپ به توافقی خارج از دادگاه دست یافتند که به پرونده دعوای حقوقی این زوج سابق در ایالات متحده پایان داد.

به گزارش ایسنا، امبر هرد در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: «پس از مدت‌ها تامل، تصمیم بسیار سختی برای حل و فصل پرونده افترا که توسط همسر سابقم در ویرجینیا علیه من مطرح شده بود، گرفتم. برای من مهم است که بگویم هرگز این را انتخاب نکردم. من از حقیقت خود دفاع کردم و با انجام این کار زندگی ام همانطور که می دانستم نابود شد».

 

وکلای «جانی دپ» هم با صدور بیانیه ای اعلام کردند که رسماً این فصل دردناک برای آقای دپ پایان یافت و طی یک توافق خارج از دادگاه، «هرد» موافقت کرده است که از طریق شرکت بیمه خود یک میلیون دلار به «جانی دپ» بپردازد که او نیز به خیریه‌ها اهدا خواهد کرد.

 

«جانی دپ» بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی شکایتی علیه «امبر هرد» در دادگاه ویرجینیا طرح کرده بود و خواهان دریافت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده بود، چرا «امبر هرد» مدعی شده بود در طول مدت سه ساله ازدواج با «جانی دپ» مورد سوء استفاده قرار می‌گرفته اما «جانی دپ» در شکایت خود اعلام کرده بود این اتهامات ضربه بزرگی به حرفه او به عنوان یک بازیگر وارد کرده و خواهان دریافت غرامت شده بود، در نهایت دادگاه نیز رای به پیروزی او در این پرونده داد و همسر سابق او را متهم به پرداخت ۸.۳۵ میلیون دلار کرد.

 

وجود این حواشی پیرامون این بازیگر ۵۸ ساله موجب شد، او نقش خود را در سری فیلم‌های «دزدان دریایی کارائیب» و «جانوران شگفت‌انگیز» از دست بدهد و تمایل کمپانی‌های هالیوودی برای همکاری با او کاهش یابد.

 

«امبر هرد» نیز با شکایتی مشابه از وکلای «جانی دپ» که تمامی ادعاهای او را ساختگی توصیف کرده بودند، «دپ» را بر پرداخت ۲ میلیون دلار غرامت متهم کرد.

 

این شکایت به نامه سرگشاده‌ای اشاره دارد که «امبر هرد» ۳۵ ساله در سال ۲۰۱۹ در واشنگتن پست منتشر کرد و در آن نوشت که او به یک شخصیت عمومی نماینده آزار خانگی تبدیل شده است. البته او در این نوشته نامی از «دپ» یا جزئیات آن ذکر نکرده است، اما همچنین گفته او تمام خشم زنان که از آن صحبت می‌کنند را تجربه کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------