آداب و رسوم منحصر به فرد سلبریتی ها برای تعطیلات کریسمس



سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

مایلی سایروس، اوا لونگوریا، سلنا گومز و بسیاری دیگر از چهره های شناخته شده دنیای هنر از فرا رسیدن تعطیلات هیجان‌زده‌اند و سنت های ویژه خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

 

آداب و رسوم زیادی برای فصل تعطیلات وجود دارد که از خانواده‌ای به خانواده دیگر متفاوت است. اما چیزی که در این میان مشترک است روحیه مشارکت و مراقبت از اعضای خانواده است.

 

در ادامه برخی از جزئیات مربوط به نحوه جشن گرفتن افراد مشهور برای تعطیلات کریسمس آورده شده است.

 

اوا لونگوریا رسوم مکزیکی-تگزاسی خود را به آغوش می‌کشد

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

اوا لونگوریا (Eva Longoria) سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «من مکزیکی ام. من تگزیکی ام (اشاره به تگزاسی های ساکن در مکزیک یا مکزیکی های ساکن در تگزاس). ما روز بیست و چهارم را جشن می‌گیریم و کارهای صبح کریسمس مثل منتظر نشستن برای بابانوئل را انجام نمی‌دهیم. بابانوئل حدود ساعت دو بعدازظهر می‌آید و هدایایش را می‌آورد.»

 

او توضیح داد: «ما غذای مفصل و هدایا و همه این‌ها را شب ۲۴ دسامبر انجام می‌دهیم و معمولا نیمه شب به کلیسا می‌رویم. این یک سنت است.»

 

برایس دالاس هاوارد با پدر کارگردانش، شیرینی ها را تزئین می‌کند

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

برایس دالاس هاوارد (Bryce Dallas Howard) می‌گوید پدرش، ران هاوارد، مهارت های آشپزی فوق العاده‌ای دارد و متخصص تزئین شیرینی هاست. او می‌گوید: «ما کوکی ها را تزئین می‌کنیم و یک روز کامل را به این کار اختصاص می‌دهیم. بخش بزرگی از این کار توسط مادرم هدایت می‌شود. همه کوکی ها را از قبل درست می‌کنیم و بعد دور هم جمع می‌شویم. حقیقتا جالب است.»

 

مایلی سایروس با پدرش فوتبال بازی می‌کند

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

مایلی (Miley Cyrus) دوست دارد به مزرعه پدرش برود و توپ بازی کند. او می‌گوید: «کار مورد علاقه من وقتی به خانه می‌روم این است که می‌رویم و توپ را به بیرون در مزرعه پدرم پرتاب می‌کنیم. بعضی از بهترین خاطرات من شامل فوتبال بازی کردن با پدرم است.»

 

ریس ویترسپون عاشق درست کردن خانه های شیرینی زنجبیلی است

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) ستاره سریال دروغ های کوچک بزرگ (Big Little Lies) می‌گوید که «یکی از کارهای مورد علاقه من در این زمان از سال تزئین خانه های شیرینی زنجبیلی با بچه هایم است.»

 

آداب و رسوم منحصر به فرد سلبریتی ها برای تعطیلات کریسمسکری آندروود تعطیلات را با پسرش به تزئین کردن درخت کریسمس می‌گذراند

 

کری آندروود تعطیلات را با پسرش به تزئین کردن درخت کریسمس می‌گذراند

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

کری آندروود (Carrie Underwood) خواننده آمریکایی می‌گوید: «من از تزئین کردن با پسر بزرگم، آیزایا، لذت می‌برم. او کمک کردن را دوست دارد و عاشق تزئین کردن درخت است. ما از انجام این کار لذت می‌بریم.»

 

گوئینت پالترو آشپز ماهر شام کریسمس است

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

گوئینت پالترو (Gwyneth Paltrow) که برای بازی در شکسپیر عاشق (Shakespeare in Love) برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب شده می‌گوید: «من قبل از کریسمس هم زمان زیادی را صرف آشپزی می‌کنم، اما هنگام کریسمس واقعا زیاد آشپزی می‌کنم. تمام آن عطرها، آن تزئینات بوقلمون و همه چیز فوق العاده است. تمام خانواده دور هم جمع می‌شویم و کریسمس را بسیار سنتی برگزار می‌کنیم.»

 

سلنا گومز طرفدار بازی «فیل سفید» است

سلبریتی ها در کریسمس،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

سلنا گومز (Selena Gomez) می‌گوید: «ما هر سال بازی «فیل سفید» را انجام می‌دهیم و معمولا هدایای خنده‌داری رد و بدل می‌کنیم؛ یک بازی برای بزرگسالان با اسباب بازی های احمقانه. یک عالم بچه خوشحال و یک عالم غذای خوب… من واقعا مشتاقانه منتظر حضور در کنار خانواده‌ام هستم.»

 

روزیاتو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------