آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

قسمت اول سریال «THE LAST OF US» منتشر شد



سریال THE LAST OF US،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
«آخرین بازمانده» (The last of us) ـ ساخته «ناتی داگ» ـ که پیش از این یک بازی ویدیوئی اکشن و ماجراجویی بود، این بار در قالب سریال به مخاطبان ارائه می‌شود. این بازی مورد تحسین منتقدان و وبگاه‌های نقد بازی قرار گرفت و توانست بیش از ۵۰ نمره کامل را از آن‌ها دریافت کند. بازی «The last of us» به قدری موفق بود که HBO تصمیم گرفت یک سریال تلویزیونی با اقتباس از آن بسازد.

به گزارش ایسنا، سریال «آخرین بازمانده» که قسمت اول آن دوشنبه ـ ۱۶ ژانویه ماه ـ منتشر شده است، اتفاقات مربوط به ۲۰ سال پس از همه‌گیری یک بیماری قارچی را به تصویر می‌کشد. این بیماری روی مغز انسان‌ها تاثیر گذاشته و آن‌ها را به جنون می‌کشد. انسان‌های مبتلا شده به این بیماری رفته رفته بینایی خود را از دست می‌دهند و مجبورند برای پیدا کردن افراد دیگر از قوه درک پژواک خود بهره بگیرند.

 

«The last of us» بیست سال پس از نابودی تمدن مدرن رخ می‌دهد. «Joel»، با بازی «پدرو پاسکال» بازمانده این نابودی قصد دارد دختری به نام «Ellie»، با بازی «بلا رمزی» را برای اهداف درمانی پیش چند دکتر ببرد که در این مسیر با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند؛ از مواجهه با گروه‌های افراد مبتلا به بیماری گرفته تا روبه‌رو شدن با آدم‌خوارها و حتی مواجه شدن با زرافه‌ای که از باغ وحش فرار کرده است.

 

این سریال که گفته می‌شود بزرگترین تولید تلویزیونی در تاریخ کانادا است، از ژوئیه ۲۰۲۱ تا ژوئن ۲۰۲۲ در آلبرتا فیلمبرداری شد. این اولین سریال HBO بر اساس یک بازی ویدیویی است و محصول مشترک تلویزیون سونی پیکچرز و پلی استیشن است. فصل اول شامل ۹ قسمت است که توسط «نیل دراکمن»، نویسنده و سازنده بازی و «کریگ مازن» ساخته شده است.

 

پخش این سریال در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ آغاز شد که اجراها، نویسندگی، طراحی تولید و موسیقی متن آن مورد تمجید منتقدان قرار گرفت؛ حتی بسیاری آن را بهترین اقتباس لایو اکشن از یک بازی ویدیویی می‌دانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------