فیلم زندگی مایکل جکسون ساخته می‌شود



فیلم زندگی مایکل جکسون،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
فیلمی زندگی پرفراز و نشیب «مایکل جکسون» معروف به سلطان موسیقی پاپ، در نهایت امسال مقابل دوربین می‌رود و «آنتونی فوکوا» آن را کارگردانی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، این فیلم با نام «مایکل» به کارگردانی «آنتوان فوکوا» ساخته خواهد شد که پیش از این ساخت‌های فیلم‌های «روز تمرین» و «اکولایزر» و اخیراً فیلم هیجان‌انگیز «رهایی» را در کارنامه داشته و «جان لوگان» که نگارش فیلمنامه آثاری چون «گلادیاتور» و «اسکال فال» را بر عهده داشت، فیلمنامه «مایکل» را نوشته است.

 

در ساخت این فیلم زندگی‌نامه درباره «مایکل جکسون»، بنیاد این هنرمند آمریکایی نیز همکاری دارد.

 

«آنتونی فوکوا» درباره این فیلم سینمایی گفت: «اولین فیلم‌های حرفه‌ای من موزیک ویدیو بودند و هنوز هم احساس می‌کنم که ترکیب فیلم و موسیقی بخش عمیقی از شخصیت من است. برای من هیچ هنرمندی با قدرت، جذابیت و نبوغ موسیقی محض مایکل جکسون وجود ندارد. من با تماشای کارهای او تحت تأثیر ساختن موزیک ویدیو قرار گرفتم. موسیقی او و آن تصاویر بخشی از جهان بینی من است و فرصت روایت داستان او روی پرده در کنار موسیقی چیزی بود که نمی‌توانستم از آن بگذرم».

 

پس از انتشار سریال مستند دو قسمتی شبکه HBO با عنوان «ترک ناکجاآباد» در سال ۲۰۱۹، که شامل اتهامات سوء استفاده جنسی از کودکان توسط جکسون بود، بنیاد این خواننده ضمن محکوم کردن این مستند آن را یک ترور شخصیت توصیف کرد و بی‌گناهی «مایکل جکسون» تاکید کرد.

 

 

«مایکل جکسون» معروف به «سلطان موسیقی پاپ» روز ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ در سن ۵۰ سالگی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای آرام‌بخش قوی درگذشت.

 

او قبل از مرگش چندین سال گوشه‌گیر شده بود و در مجامع عمومی ظاهر نمی‌شد ولی خود را برای بازگشت به صحنه و اجرای چندین کنسرت زنده در یکی از سالن‌های بزرگ لندن آماده می‌کرد. «جکسون» پیش از مرگش، در سال ۱۹۹۳ از اتهام آزار و اذیت جنسی کودکان و در سال ۲۰۰۵ از اتهام سو استفاده جنسی تبرئه شده بود و خانواده او قویاً هرگونه اتهام علیه این خواننده را رد می‌کنند.

 

فیلم «مایکل» به دنبال نمایش موزیکال «MJ» در تئاتر برادوی ساخته می‌شود که گیشه موفقی داشت و بیش از ۸۳ میلیون دلار درآمد داشت اما نقدهای متفاوتی دریافت کرد. «آدریان هورتون» خبرنگار گاردین، آن این نمایش را مسحور کنند و در عین حال بی‌نهایت ناراحت کننده توصیف کرد.

 

تاکنون فیلم‌های زیادی بر اساس چهره‌های مطرح عالم موسیقی ساخته شده که از آن جمله می‌توان به فیلم زندگی«کوئین» با عنوان «بوهمی راپسودی» اشاره کرد که به فروش جهانی ۹۱۰ میلیون دلار دست یافت، در حالی که فیلم جدید «الویس» ۲۸۷ میلیون دلار فروخت و  فیلم زندگینامه «ویتنی هیوستون» که ماه گذشته اکران شده، فروشی کمتر از ۵۰ میلیون دلار ثبت کرده است. فیلم زندگی «امی واینهاوس» و «لئونارد برنشتاین» در اواخر سال جاری منتشر می‌شوند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------