آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

سریال «۸۷ متر» سال آینده به شبکه یک می‌آید



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال ۸۷ متر

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «۸۷ متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی خود در خیابان نیلوفر ادامه دارد و برنامه‌ریزی شده سال آینده به آنتن برسد.

به گزارش تسنیم، در حالی که سونیا سنجری به تازگی در مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی «87 متر» حاضر شده، تدوین این مجموعه تلویزیونی نیز همزمان با فیلمبرداری دنبال می شود و تا کنون بخش قابل توجهی از آن تدوین شده است. گفتنی است آبان ماه ادامه فیلمبرداری این مجموعه در محله بازار انجام خواهد شد.

 

داستان «87 متر» به اختلاف و درگیری دو خانواده خلیلی و پوردورانی بر سر مالکیت منزل، برمی‌گردد. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش، خانه‌ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می‌کنند اما روز اسباب کشی متوجه می‌شوند که خانه به فرد دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است.

 

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی، سعید پیردوست، سونیا سنجری، سلیمه رنگزن، ملیکا نصیری، رضا مسعودی، غزل شجاعی، الهه خادمی، عرفان آصفی، علی طالب لو، مهدی دانایی مقدم، سلمان خطی، نیما نوری زاده و عادله دائم پناه از بازیگران سریال «87 متر» هستند.

 

‎مجموعه تلویزیونی «87 متر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای در سیما فیلم در دست تولید است و برنامه‌ریزی شده سال آینده روانه آنتن شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------