آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

پاسخ «داریوش ارجمند» به حواشی حضور در برنامه علی ضیا



اخبار,اخبار فرهنگی,داریوش ارجمند

«هدف من عبودیت خداست و این فحاشی ها و تهمت ها ذره‌ای برایم اهمیت ندارد و مانع ادامه مسیرم برای دفاع از فرهنگ کشورم نخواهد شد.»

داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که با حضور در یکی از برنامه های صدا و سیما از فیلم‌های کمدی روی پرده سینما انتقاد کرد و با واکنش های منفی از سوی کاربران فضای مجازی رو به رو شد، در ارتباط با این حواشی ایجاد شده در گفت‌و‌گو با «صبا» عنوان کرد: امیدوارم کسانی که دلشان برای هنر و فرهنگ این مملکت می‌سوزد، مورد هجمه، تهاجم و تهمت و افترا قرار نگیرد. من دلم برای این کشور و فرهنگش می سوزد.

 

وی در ادامه افزود: چرا کیفیت فرهنگ ما فدای کمیت آن شده است؟ چرا زمانی که دارای فرهنگی غنی هستیم باید آن را نادیده بگیریم؟ من برای دفاع از فرهنگ کشورم حرف می‌زنم، برای دفاع از افرادی که پول‌های هنگفت برای ارائه هنرشان در این مملکت ندارند و به دلیل داشتن سرمایه و ویلاهای متعدد مورد تکریم و احترام نیستند.

 

ارجمند همچنین در پاسخ به فحاشان دنیای مجازی افزود: کسانی که در دنیای «مزاجی» به تهمت و فحاشی می پردازند برایم اهمیتی ندارند؛ می‌گویم «مزاجی» چون کاربران آن بدون تحقیق و پرداختن به اصل موضوع شروع به فحاشی می‌کنند. قسمت‌هایی از حرف های من در برنامه‌های تلویزیونی را در فضای مجازی منتشر کرده و سرو ته آن را زده‌اند و  بدون دیدن کل ماجرا به قضاوت و تهمت می‌پردازند.

 

این بازیگر پیشکسوت سینما همچنین اضافه کرد: هدف من عبودیت خداست و این فحاشی ها و تهمت ها ذره ای برایم اهمیت ندارد و مانع ادامه مسیرم برای دفاع از فرهنگ کشورم نخواهد شد. نه بر اشتری سوارم نه چو خر به زیر بارم، نه خداوند رعیت نه غلام شهریارم من یک آزاده ام و همین و بس.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------