آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

زمان اکران فیلم «مارموز» ساخته کمال تبریزی مشخص شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم مارموز

قرارداد اکران فیلم سینمایی «مارموز» در گروه باغ کتاب به ثبت رسید.

به گزارش بانی فیلم، قرارداد اکران فیلم سینمایی «خودسر» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی در گروه باغ کتاب به ثبت رسیده و این فیلم به احتمال فراوان پس از فیلم «آستیگمات» در این گروه به نمایش عمومی درمی آید.

 

در این گروه هم اکنون فیلم سینمایی «عرق سرد» در حال نمایش است. اکران «آستیگمات» نیز به احتمال فراوان از چهارشنبه ۳۰ آبان ماه در این گروه آغاز خواهد شد. با توجه به شرایط موجود این گروه اکران «مارموز» در اواخر آذرماه خواهد بود.

با توجه به فاصله کوتاهی که تا اکران «مارموز» باقی مانده، سازندگان ظرف یکی – دو هفته گذشته از آنونس های رسمی این فیلم رونمایی کرده اند.

 

حامد بهداد، ویشکا آسایش، آزاده صمدی، رضا ناجی و مانی حقیقی و محمد بحرانی، عیسی یوسفی پور، همراه با گروه موسیقی «بُمرانی» و سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده بازیگرانی هستند که در «مارموز» به ایفای نقش پرداخته اند.

 

این فیلم به نویسندگی آیدین سیارسریع مضمونی کمدی و سیاسی دارد. فیلم روایتگر داستان زندگی شخصی به نام «قدرت» با بازی حامد بهداد است که سودای رسیدن به قدرت را دارد.

 

فیلمبرداری این پروژه سینمایی با نام پیشین «خودسر» در تهران و ترکیه انجام شده است.

 

دیگر عوامل اصلی «مارموز» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مدیر طراحی: بهزاد آدینه، صدابردار و صداگذار: بهمن اردلان، طراح چهره پردازی: عظیم فراین، تدوین: سهراب خسروی، ساخت موسیقی: گروه بُمرانی، طراح لباس: شیده محمودزاده، مسئول جلوه های کامپیوتری: حسن پیله ور، مدیر تولید: پروانه زبان فهم، دستیار اول فیلمبردار: محمد ابراهیمیان، دستیار اول کارگردان: مهدی سلیمانی منصور، برنامه ریز: بهمن حسینی، منشی صحنه: شیدا باسمه چی، عکاس: زهرا مصفا، دستیار تولید: پرویز کاظم لو، مدیر پروژه و برنامه ریز: علیرضا سبزواری.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------