آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

انصراف لطیفی از ساخت سریال نیمه‌تمام ضیاالدین دری



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدحسین لطیفی

برخلاف آخرین خبرهای منتشرشده درباره ساخت سریال «سردار سنجرخان» پروژه نیمه‌تمام زنده‌یاد ضیاءالدین دری، محمدحسین لطیفی هم از کارگردانی این مجموعه انصراف داد.

محمدحسین لطیفی در گفتگو با مهر درباره سرنوشت سریال «سردار سنجرخان» که بعد از درگذشت ضیاءالدین دری قرار بود کارگردانی آن را عهده‌دار باشد، بیان کرد: من دیگر کارگردان سردار سنجرخان نیستم چراکه پیش از این اعلام کرده بودم که فقط تا پایان اسفند می‌توانم وارد تولید این مجموعه شوم.

 

وی بیان کرد: بودجه اولیه این سریال را باید استانداری کردستان می‌داد که تا این لحظه هیچ بودجه‌ای پرداخت نکرده است و با این شرایط من از پروژه کنار آمده‌ام.

 

فیلمنامه سریال «سردار سنجرخان» را زنده‌یاد ضیاءالدین دری نوشته و قرار بود خودش هم آن را کارگردانی کند.

 

کارگردانی این سریال که قرار بود در معاونت امور استان‌ها به تولید برسد بعد از درگذشت دری به لطیفی محول شد. همچنین برآوردهای مالی این سریال آبان ماه انجام شد و قرار بود با پرداخت بخشی از بودجه تا پایان امسال کلید بخورد.

 

پیش از این سیدعباس فاطمی‌نویسی رییس مرکز سیمای استان‌ها درباره پرداخت بودجه این سریال که قرار بود بخش اعظم لوکیشن‌های آن در کردستان ساخته شود به خبرنگار مهر گفته بود: استانداری کردستان قرار بود تا آخر دی ماه بخشی از بودجه این سریال را واریز کند و امیدواریم تا بهمن ماه این بودجه پرداخت شود.

 

وی با اشاره به پرداخت این بودجه عنوان کرد: اگر بودجه برسد تا پایان سال ۹۷ پیش تولید را شروع می‌کنیم و با ساخت دکورها و دیگر مسایل می‌توانیم تا اردیبهشت سریال را کلید بزنیم.

 

با توجه به توضیحات رئیس مرکز سیمای استان‌ها و نیز اعلام انصراف محمدحسین لطیفی برای همکاری در این مجموعه باید دید گزینه بعدی کارگردانی این سریال چه کسی خواهد بود.

 

سریال «سردار سنجرخان» درباره شخصیت مبارز کردستان است که در یک مقطع تاریخی به مقابله با روس‌ها و انگلیسی‌ها پرداخته بود. زنده‌یاد دری در حال پیش تولید این سریال بود که درگذشت و قرار بود قطب‌الدین صادقی نظارت در این سریال را عهده‌دار باشد و از بازیگران چهره و بومی در کار استفاده شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------