آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

شهرام شکوهی: کنسرت خیابانی غیرممکن شده است



اخبار,اخبار فرهنگی,شهرام شکوهی

شهرام شکوهی یکی از خوانندگانی بود که در تابستان امسال از اجرای کنسرت خود با بلیت‌های ارزان قیمت خبر داده بود، البته او همین کار را هم کرد و بلیت‌های کنسرت مرداد ماه را با میانگین قیمتی ٥٠‌هزار تومان به فروش رساند اما حالا گلایه‌هایی درباره آن دارد. او می‌گوید: «دوستانی که برگزاری این کنسرت را برعهده داشتند هیچ تلاشی برای تبلیغ برنامه نکردند و اطلاع‌رسانی بسیار محدودی درباره آن اجرا صورت گرفت. تقریبا اغلب شرکت‌کنندگان از طریق شبکه‌های اجتماعی خودمان مطلع شدند و بلیت خریدند، همین عدم تبلیغ از طرف تهیه‌کننده برای من و اعضای گروه کمی دلسردی به همراه داشت ولی درمجموع از جانب مخاطبان بازخورد خوبی گرفتیم.»

 

کنسرت او البته همزمان شده بود با حرف‌هایی که درباره کنسرت رایگان خیابانی زده می‌شد. همایون شجریان نخستین کسی بود که برای کنسرت رایگان خیابانی اعلام آمادگی کرده بود اما با وجود استقبال همه دستگاه‌ها ازجمله شهرداری تهران و وزارت ارشاد درنهایت هیچ‌کدام از دستگاه‌ها و نهادها مسئولیت اجرای آن را برعهده نگرفتند. حالا شهرام شکوهی معتقد است همه آن حرف‌ها ادعا بوده است در حالی ‌که همه از قبل می‌دانستند چنین کاری ممکن نیست: «یک عده آمدند گفتند کنسرت مجانی برگزار می‌کنیم و خبرنگارها و رسانه‌ها تا توانستند روی آن مانور دادند. بعد هم شهرداری و شورای شهر و بعضی نهادهای دیگر شروع به اظهار نظر و اعلام آمادگی در این‌باره کردند، غافل از این‌که برگزاری کنسرت خیابانی در این‌جا انجام‌شدنی نیست.»

 

او درباره این‌که چرا برگزاری کنسرت خیابانی در ایران شدنی نیست؟ هم می‌گوید: «درواقع برگزاری کنسرت خیابانی کار مشکلی نیست، مشکل این است که اجازه‌اش صادر نمی‌شود. کار همان بود که ما انجام دادیم بقیه فقط جنجال خبری ساختند و کاری نکردند. به نظر من کسانی که روی کنسرت خیابانی و کنسرت رایگان مانور دادند و سروصدای خبری راه انداختند، خودشان می‌دانستند که احتمال صدور مجوز چنین رویدادی تقریبا غیرممکن است. اینها درواقع با افکار عمومی بازی کردند.»  

 

روزنامه شهروند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------