حرف‌های گلشیفته فراهانی درباره تجربه هم‌بازی شدن با کوین هارت و برایان کرانستون



اخبار,اخبار فرهنگی,گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی از همبازی شدن با کوین هارت و برایان کرانستون در فیلم (The Upside) می گوید.

به گزارش سلام سینما، گلشیفته فراهانی به تازگی در نقش دختری به نام «مگی» در فیلم «وارونه» یا «قسمت بالایی» (The Upside) به کارگردانی «نیل برگر» بازی کرده است. او در این فیلم با «نیکول کیدمن»، «برایان کرانستون» و «کوین هارت» همبازی است.

 

گلشیفته فراهانی ، در مصاحبه ای درباره نقش خود در فیلم (The Upside) گفت:

 

«مگی، یک تراپیست است. او خیلی قوی و فعال است و مثل بقیه افراد در کارش احساساتی نمی شود و می خواهد کارش رو به بهترین نحو انجام دهد.»

 

گلشیفته همچنین درباره همبازی شدن با «کوین هارت» گفت:

 

«او بسیار دوست داشتنی و شوخ است و در این پروژه خیلی چیزها از او یاد گرفتم اما فکر می کنم پشت این همه شوخی و خنده که می بینم او خیلی حساس و آرام و تودار است. او به جزئیات توجه زیادی دارد و بسیار مهربان است و کار کردن با او خیلی دوست داشتنی است.» 

 

گلشیفته فراهانی درباره بازی با «برایان کرانستون» گفت:

 

«برایان فوق العاده است. او خیلی محترم است و تمام مکالمه های ما درباره زندگی و چیزای دیگر دوست داشتنی است. کل گروه فیلمبرداری و بازیگران فوق العاده اند.»

 

او درباره همکاری با کارگردان این فیلم یعنی «نیل برگر» توضیح داد:

 

«کار کردن با «نیل» خیلی شگفت انگیز است؛ او خیلی به جزئیات توجه دارد. بعضی وقت ها در فیلمبرداری می آید و بازیگر را به اندازه یک اینچ جابه جا می کند و این دقیقا همان چیزی است که می خواهد. او زیاد با بازیگران کار می کند و گاهی ما برای یک سکانس برداشت های زیادی می گرفتیم و این خیلی خوب است. «نیل» آدم بزرگی است.»

 

فیلم (The Upside) که نسخه جدیدی از فیلم فرانسوی «دست نیافتنی ها» محصول سال 2011 است؛ روایتگر زندگی مرد ثروتمند فلجی است که مرد جوان سابقه داری را برای کمک در امور روزانه اش استخدام می کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------