هومن حاجی‌عبداللهی: سریال‌ها را از روی هم کپی نکنید



اخبار,اخبار فرهنگی,هومن حاجی‌عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی معتقد است: اولین ویژگی یک سریال طنز این است که نباید کلیشه‌ای باشد و سازندگان از روی هم کپی نکنند که موضوع تکراری شود.

این بازیگر که این روزها در سریال نوروزی «ن. خ» به کارگردانی سعید آقاخانی ایفای نقش می‌کند، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره ویژگی‌های سریال‌های تلویزیونی ادامه داد: سریال طنز در عین حال که نباید کلیشه‌ای باشد، باید سوژه ناب و جذابی داشته باشد و همه این موارد در سریال «ن. خ» وجود دارد.

 

او ادامه داد: سریال «ن. خ» سوژه ناب و جذاب دارد و از لهجه و گویش محلی برای جذب مخاطب حداکثری و حداقلی که قشر خاص و مردم آن خطه هستند، استفاده می‌کند. همچنین داستان‌ها و ماجراهای طنزی بین شخصیت‌ها به وجود می‌آید و رنگ شخصیت‌ها بسیار متفاوت است و اگر کنار هم بچینیم مداد رنگی چند رنگی را شکل می‌دهد که هرکدام ویژگی‌ها و رنگ خاص خود را دارند.

 

این بازیگر تلویزیون و سینما اضافه کرد: فکر می‌کنم این سریال در کارهای طنز و سریال‌های تلویزیونی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشد و این مساله، اتفاق خوبی است. عوامل کار هم به دلیل اینکه فیلمنامه این سریال با کیفیت‌شده به تولید فصل دوم آن هم فکر می‌کنند.

 

حاجی‌عبداللهی درباره نقش خود در سریال « ن. خ» اظهار کرد: من از قسمت پنجم این سریال به پروژه وارد می‌شوم و در این سریال نقش قشر خاصی از جامعه را بازی کردم. این نقش برایم سخت بود و بسیار در این راستا تحقیق کردم. امیدوارم به هدف و نقش رسیده باشم چون نقشم در قالب و لباس جدیدی است و متفاوت‌ترین نقشی است که تا به حال بازی کرده‌ام.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------