تصویربرداری سریال «بر سر دوراهی» به سعادت آباد رسید



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال بر سر دوراهی

سریال نوروزی «بر سر دوراهی» به تهیه کنندگی و نویسندگی «حامد عنقا» با 60 درصد تصویربرداری، ادامه لوکیشن های خود را در سعادت آباد تهران دنبال می کند.

به گزارش ایرنا، مجموعه «بر سر دوراهی» که برای پخش در نوروز 98 از شبکه دو سیما تولید می شود، پس از لوکیشن هایی واقع در رباط کریم، شهریار و سه راه امین حضور این روزها کار را در شرکتی در سعادت آباد تهران ادامه می دهد.

 

«بر سر دوراهی» سومین همکاری عنقا و توفیقی پس از «انقلاب زیبا» و «پدر» است و مراحل فنی آن از جمله تدوین و ساخت موسیقی همزمان در حال انجام است و تصویربرداری در لوکیشن های دیگری چون رستوران و بیمارستان ادامه خواهد داشت.

 

حمید گودرزی، مهراوه شریفی نیا، میترا حجار، عنایت بخشی، بهنوش بختیاری، افسانه چهره آزاد، بهرنگ علوی، مجید مشیری، شهین تسلیمی، اسماعیل پوررضا، اکبر رحمتی، یلدا قشقایی، شیرین آقاکاشی، داود بنی اسد، محمد شهرابی، مجید علیزاده بازیگران این سریال هستند.

 

مجموعه تلویزیونی «بر سر دوراهی» بر اساس طراحی از حامد عنقا نگارش شده است، وی علاوه بر نویسندگی، تهیه کنندگی این کار را نیز بر عهده گرفته است. بهرنگ توفیقی کارگردان سریال نوروزی شبکه دو است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------