بدل سلبریتی ها، کپی برابر اصل!/ تصاویر



سلبریتی‌ها و بدل هایشان همواره یکی از موضوعات جالب و پر طرفدار فضای مجازی بوده اند؛ از زنی که شباهت زیادی به آنتونی هاپکینز دارد تا دختر جوانی که کپی آنجلینا جولی است. سایت bored panda تصاویری از بدل شخصیت‌های معروف را منتشر کرده و با کنار هم قرار دادن عکس آنها، مخاطبان را شگفت زده کرده است.

 

جنیفر لارنس

اخبار,اخبار فرهنگی,بدل سلبریتی‌ها

جنیفر لارنس بازیگر سرشناسی که در این چندماه اخیر اخبار جنجالی بسیاری از او منتشر شد؛ هاروی وینشتاین تهیه کننده هالیوود ادعا کرد که با جنیفر لارنس رابطه غیر اخلاقی داشته و این ارتباط بوده که منجر به گرفتن اسکار توسط خانم بازیگر شده است. پس از مدتی این موضوع با اعتراض لارنس همراه بود. با این حال بدل خانم لارنس فارغ از همه این هیاهو‌ها به دلیل شباهت زیادی که به این بازیگر دارد در فضای مجازی مشهور شده و محبوبیت بسیاری کسب کرده است.

 

آنتونی هاپکینز

اخبار,اخبار فرهنگی,بدل سلبریتی‌ها

زنی که چشمانش را بسته و به احتمال زیاد خوابیده است، اما چشمان بسته او از شباهتش به آنتونی هاپکینز ستاره فیلم (سکوت برّه ها) کم نمی‌کند. این زن شباهت عجیبی به این بازیگر معروف دارد.

 

امیلیا کلارک

اخبار,اخبار فرهنگی,بدل سلبریتی‌ها

امیلیا کلارک هم یک بدل دارد. هر دوی آن‌ها عکس‌های مشابهی دارند که در اتومبیل گرفته شده است. شباهت این دختر به امیلیا کلارک غیرقابل کتمان است.

 

آنجلینا جولی

اخبار,اخبار فرهنگی,بدل سلبریتی‌ها

گویی آنجلینا جولی آفرودیت _الهه زنانگی، زیبایی و هنر_ در عصر ما است. دختران زیادی از سراسر جهان تلاش می‌کنند تا به هر نحوی هم که شده و با جراحی‌های متعدد زیبایی شبیه او شوند. شاید بتوان گفت: این دختر یکی از موفقترین کسانی بوده که شباهتش به آنجلینا جولی را نمی‌توان نادیده گرفت.

 

جاستین بیبِر

اخبار,اخبار فرهنگی,بدل سلبریتی‌ها

جاستین بیبر خواننده سرشناس کانادایی هم از داشتن بدل مصدن نمانده است. جاستین بدلی دارد که با او مو نمی‌زند حتی گاهی عکسهایشان با هم اشتباه گرفته می‌شود.

 

تابناک باتو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------