آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«بهار جان» برنامه تحویل سال شبکه پنج از ۲۷ اسفند روی آنتن



اخبار,اخبار فرهنگی

شبکه پنج دو ویژه‌برنامه تحویل سال و نوروزی دارد؛ «بهار جان» از بیست و هفتم اسفندماه با دو مجری روی آنتن می‌رود و «شب فیروزه‌ای» از دوم فروردین‌ماه پخش می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد قنبری تهیه‌کننده دو ویژه‌برنامه سال تحویل و نوروزی شبکه پنج سیماست. او اعتقاد دارد برنامه‌های مناسبتی تلویزیون نباید همپوشانی داشته باشد و مهمانان تکراری و رفتارهای کلیشه‌ای انجام شود. به همین‌خاطر ترجیح من استفاده از مجریان تلویزیونی است و به همین‌خاطر برنامه «بهار جان» که ویژه‌برنامه سال تحویل خواهد بود دو نفر اجراکننده دارد. یکی بازیگر و دیگری مجری تلویزیون است اما فعلاً همه اتفاقات بستگی به اسپانسر دارد و حضور قطعی حامی مالی همه جمع‌بندی‌ها را مشخص می‌کند و می‌توانیم نام مجریان و جزئیات دیگر را اعلام کنیم.

 

پیمان قانع هم به عنوان طراح دکور این ویژه‌برنامه در حال طراحی است. او به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: در حال طراحی دکور ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه پنج سیما هستم که احتمالاً چند دکور طراحی خواهد شد. فعلاً درباره جزئیات دکور نمی‌توانم صحبتی انجام بدهم اما تا اینجا بگویم که یک کار هیولایی می‌خواهیم در شبکه پنج انجام دهیم.

 

قنبری در خصوص ویژه‌برنامه دیگر نوروز شبکه پنج سیما، تصریح کرد: ویژه‌برنامه دیگر شبکه پنج سیما «شب فیروزه‌ای» است که طبق سنوات قبل با مردم این برنامه اجرا می‌شود. ما هم برای ویژه‌برنامه سال تحویل و هم ویژه‌برنامه نوروزی در برج میلاد مستقر هستیم و بازدیدکنندگان از این فضا می‌توانند با «شب فیروزه‌ای» همراه شوند. از دوم فروردین‌ماه به مدت 15 روز روی آنتن خواهیم بود.

 

این در حالی است که شبکه پنج سیما یک برنامه دیگری با محوریت موسیقی و اجرای کامران تفتی در 4 جمعه فروردین‌ماه از ساعت 20 روی آنتن می‌برد.  برنامه  ترکیبی «دل صدا» با آیتم‌هایی همچون اخبار و حواشی دنیای هنر، خاطره‌بازی (هر هفته با یکی از پیشکسوتان دنیای هنر گپ صمیمی انجام می‌شود)، گپ‌ و گفت‌‌وگو با مهمان برنامه و ... همراه است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------