جیم کری تحقیقات درباره ترامپ را به سخره گرفت



اخبار,اخبار فرهنگی,جیم کری

جیم کری با توجه به اخبار منتشرشده از تحقیقات رابرت مالر کمی از موضع خود درباره اتهام‌های علیه دونالد ترامپ عقب‌نشینی کرد اما با کنایه نشان داد نسبت به آینده و گیر افتادن ترامپ امیدوار است.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر و هنرمند نامدار روز دوشنبه جدیدترین نقاشی سیاسی خود را طبق معمول از طریق اکانت توییتری خود منتشر کرد و گفت «امروز زاغ می‌خوریم» که اصطلاحی به این معنی است که فردی بعد از اتخاذ دیدگاهی سفت‌وسخت علیه فردی، قبول می‌کند اشتباه کرده است.

 

دادستان کل ویلیام بار یک روز قبل توضیحی خلاصه درباره نتایج تحقیقات رابرت مالر دادستان ویژه بررسی پرونده اتهامات همکاری دونالد ترامپ با روسیه را منتشر کرد. او گفت مالر شواهدی مبنی بر این پیدا نکرده که ترامپ یا اعضای کمپین ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ او با روسیه توطئه کرده‌اند تا نتایج انتخابات را به نفع وی بازگردانند.

 

به گفته بار، مالر همچنین به هیچ نتیجه‌ای قطعی درباره بررسی اتهام جلوگیری از اعمال عدالت از سوی رئیس‌جمهور پیدا نکرد و تصمیم‌گیری نهایی در این مورد را به عهده دادستان کل گذاشته است.

 

به این ترتیب، نقاشی جیم کری مردی را نشان می‌دهد (که احتمالاً باید خودش باشد) که سر میز یک رستوران نشسته و در حالی که دارد بال زاغ گاز می‌زند از پیشخدمت درخواست بال‌های بیشتری دارد.

 

کری نوشت «چطور می‌توانستم اینقدر راجع به این رئیس‌جمهوری اشتباه کنم؟!» اما جمله بعدی او به سرعت نشان داد که دارد با کنایه و تمسخر صحبت می‌کند. او اضافه کرد: «این حقیقت که بار به او اجازه داد از زیر اتهام جلوگیری از اعمال عدالت قسر در برود، حتی بعد از اینکه خودش در تلویزیون ملی اقرار کرده بود، ثابت می‌کند که رئیس‌جمهوری ۱۰۰ درصد فراتر از مجازات است. یا شاید هم فقط یک بار دیگر قسر در رفته».

 

در نهایت او خوش‌بینی خود نسبت به آینده به دام افتادن ترامپ را نشان داد و نوشت: «گوشت بره ترامپ آرام آرام پخته می‌شود».

اخبار,اخبار فرهنگی,جیم کری

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------