پخش فیلم‌های طنز از شبکه نمایش به مناسبت نیمه شعبان



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم‌های طنز

شبکه نمایش به مناسبت نیمه شعبان فیلم‌های طنز را از شنبه (۳۱ فروردین) تا جمعه (۶ اردیبهشت) به روی آنتن خواهد برد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، باکس ساعت ۲۱ این شبکه که به مرور آثار بازیگران سینمای ایران و جهان پخش می‌پردازد، در این هفته به مرور آثار سینمای کمدی ایران خواهد پرداخت.

 

«نیش زنبور»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «مردی که زیاد می‌دانست»، «قلقلک»، «کلاه قرمزی و سروناز»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «مهریه بی بی» ساعت ۲۱ این هفته پخش خواهند شد.

 

در بخش‌های فیلم‌های ساعت ۲۳ و سینمای کلاسیک در ساعت ۱ بامداد نیز، «احمق‌ها در آکسفورد»، «مرد آرام»، «سقوط امپراطوری رم»، «تاکسی ۵»، «آقای تشویق و صندوقچه میداس» از این شبکه به روی آنتن می‌روند.

 

فیلم سینمایی «نیش زنبور»، شنبه شب (۳۱ فروردین)، ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

 

در خلاصه این فیلم با بازی رضا عطاران و رضا کیانیان آمده است که دو دوست از دو طبقه اقتصادی و اجتماعی متفاوت روزگار خوبی را با یکدیگر گذرانده‌اند تا اینکه یکی احساس می‌کند دیگری به او نارو زده است. این دو باز یکدیگر را می‌یابند و رابطه‌شان از نو شکل می‌گیرد اما همواره احساس بدبینی و سوءتفاهم میانشان وجود دارد.

 

«مردآرام» از جان فورد هم دوشنبه (۲ اردیبهشت ماه) ساعت ۱ بامداد به روی آنتن می‌رود که درباره ازدواج است و ازدواجی در یک روستای ایرلند را روایت می‌کند.

 

فیلم «صندوقچه میداس» هم جمعه (۶ اردیبهشت ماه)، ساعت ۲۳ پخش می‌شود.

 

این فیلم، دوران باستان که صندوقچه‌ای به نام میداس به جا مانده است را روایت می‌کند که می‌تواند هر چیزی را به طلا تبدیل کند و فقط یک نقشه در جهان وجود دارد که مکان آن را نشان می‌دهد. افرادی با نام‌های چریتی و گولر از وجود چنین گنجی مطلع هستند و به سختی در تلاش هستند تا نقشه و کلید اسرار آمیز صندوق را بیابند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------