پایان فیلمبرداری «گواهی امضا» با بازی امیر آقایی و نسیم ادبی



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم گواهی امضا

با حضور علیرضا استادی در برابر دوربین، فیلمبرداری فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به کارگردانی شهرام اسدزاده به پایان رسید. امیر آقایی، نسیم ادبی و نادر فلاح دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا استادی همراه با علیرضا مهران، سیامک اطلسی، حامد جوادی، پویا صفدرپور، حامد طوسی، پوریا اصلان و پریا گوران آخرین بازیگرانی بودند که در فیلم سینمایی «گواهی امضاء» به نویسندگی و کارگردانی شهرام اسدزاده مقابل دوربین رفتند. تدوین این فیلم که از چندی پیش شروع شده بود، در روزهای آتی ادامه دارد.

 

امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، نازنین صلح جو، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان، حامد طوسی، ایمان ده‌یادگاری، شهروز شهبازی، سپیده صادقی، دنا شهبازی، علی طایفه و مهنا پیراسته دیگر بازیگران فیلم تازه اسدزاده هستند.

 

«گواهی امضاء» روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر بچه پنج ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد. در میان این هیاهو و درگیری‌ها هر کس به فکر نجات زندگی خودش از یک چند ضلعی تعقیب و گریز است تا گواهی برای تار و پود افکارش بدست آورد.

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم گواهی امضا

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------