نخستین تصویر تام کروز در فیلم «تاپ گان» منتشر شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم تاپ گان

نخستین تصویر از حضور تام کروز، بازیگر سرشناس سینمای هالیوود، در نسخه جدید فیلم سینمایی «تاپ گان» منتشر شد، این فیلم با محوریت پرواز ساخته شده است و باز هم آمادگی این بازیگر سینما را بعد از ۳۰ سال به رخ می‌کشد.

به گزارش خبرآنلاین، نخستین تصویر از حضور تام کروز بازیگر محبوب سینمای هالیوود در نسخه جدید فیلم سینمایی «تاپ گان» منتشر شد. این فیلم با محوریت پرواز ساخته شده و باز هم آمادگی این بازیگر سینما را بعد از سی سال به رخ می‌کشد. 

 

کروز که به تازگی درخشش خیره کننده‌ای را با نسخه ششم فیلم «ماموریت غیرممکن ۶» به نام خود کرده است. این‌بار بعد از ۳۰ سال نقش ماوریک در فیلم «تاپ گان» را بازی می‌کند.

 

بر اساس آخرین گزارش‌ها، فیلم سینمایی «تاپ گان ۲» با نام فرعی «تک رو» هم اکنون با حضور تام کروز و دیگر بازیگران، فیلمبرداری خود را به اتمام رسانده است. این فیلم ادامه‌ای بر فیلم سینمایی «تاپ گان» ساخته تونی اسکات در سال ۱۹۸۶ است.

 

به تازگی جنیفر کانلی، بازیگر مطرح هالیوود که سابقه بازی در آثار درخشانی همچون «نوح»، «مرثیه‌ای برای یک رویا» را داشته است، به جمع بازیگران «تاپ گان ۲» پیوسته است.

 

پیتر کریگ، جاستین مارکس، کریستوفر مک‌کوری و اریک وارن سینگر نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی را بر پایه شخصیت‌ها اثرجیم کش نوشته جک ایپس جونیور بر عهده داشته‌اند. 

 

پیتر کریگ و جاستین مارس، نمایشنامه‌نویسان مطرح هالیوودی، نگارش این نسخه از «تاپ گان» را بر عهده داشته‌اند و جوزف کوشینسکی کارگردانی این فیلم سراسر اکشن و جنگی را انجام خواهد داد.

 

براساس اعلام کمپانی پارامونت پیکچرز، اکران بین‌المللی فیلم سینمایی «تاپ گان ۲» با نام فرعی «تک رو» از ۱۲ ژولای(یکشنبه ۲۲ تیر) سال۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. گفتنی است به غیر از تام کروز تام کروز، مایلز تلر، وال کیلمر، جنیفر کانلی، گلن پاول، جان هم و اد هریس در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم تاپ گان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------