جوایز فیلم سینمایی «هت ‌تریک» در جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی/ چرا خبر این جایزه‌ی بین‌المللی دیر مخابره می‌شود؟



اخبار,اخبار فرهنگی

فیلم سینمایی «هت ‌تریک» به کارگردانی رامتین لوافی موفق به کسب سه جایزه بهترین فیلم، فیلمنامه و بازیگر مرد از سومین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوبال در کشور مالزی شد.

به گزارش ایسنا، هیئت داوران جشنواره به ریاست کارگردان هندی «راجکمار  هیرانی» در نهایت فیلم «هت‌تریک» را شایسته انتخاب به عنوان برنده جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه دانستند و صابر ابر نیز برای بازی در این فیلم بهترین بازیگر مکمل مرد این رویداد سینمایی نام گرفت.

 

در حالی که مراسم اعطای جوایز سینمایی گلدن گلوبال مالزی دو شب پیش در کوالالامپور برگزار شد هیچ یک از منابع خبری خارجی برندگان این جوایز سینمایی رو پوشش نداده‌اند و سایت جوایز نیز بروز رسانی نشد اما کارگردان فیلم طی پیگیری ایسنا سرانجام امروز این خبر را تائید کرد. 

 

«هت‌تریک» به نویسندگی و کارگردانی رامتین لوافی با تهیه کنندگی مجید مطلبی تولید شده است که امیر جدیدی ، پریناز ایزدیار ، ماهور الوند و صابر ابر بازیگران این فیلم هستند و پخش جهانی آن را علی قاسمی به عهده دار است. 

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: لیدا به همراه همسرش به یک مهمانی دعوت شده‌اند. کیوان دوست این دو نفر، با فرد جدیدی به نام رها آشنا شده و او را هم به مهمانی آورده است. این چهار نفر در راه برگشت به خانه با یک چیز یا کسی تصادف می‌کنند و فرار می‌کنند و…

 

فیلم «دارکوب» به کارگردانی بهروز شعیبی که در چند بخش از جوایز سینمایی گلدن گلوبال از جمله بهترین فیلم و بازیگر و زن و مرد نامزد شده بود در نهایت جایزه بهترین بازیگر زن این رویداد را برای سارا بهرامی به ارمغان آورد که روز گذشته روابط عمومی این فیلم بدون اشاره به جوایز فیلم «هت تریک»، خبر جایزه سارا بهرامی را مخابره کرد.

 

خبرگزاری ایسنا هم طبق روال خبری‌اش به سایت جشنواره برای تایید خبر «هت تریک» که در شبکه های مجازی همچون اینستاگرام منتشر می شد، به سایت این رویداد مراجعه کرد اما تا روز گذشته این سایت به روز رسانی نشده بود اما امروز کارگردان این خبر را تایید کرد.

 

 سال گذشته حامد بهداد برای بازی در فیلم «سد معبر» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از این جوایز سینمایی شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------