آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

ستاره فیلم‌های جیمز باند درگذشت



اخبار,اخبار فرهنگی

«دیوید هدیسون» ستاره آمریکایی مجموعه‌ای از فیلم‌های «جیمز باند» در سن ۹۲ سالگی در لس آنجلس درگذشت.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری روزنامه انگلیسی دیلی میل، دیوید هدیسون/ David Hedison این هنرپیشه در سال ۱۹۷۳ در کنار راجر مور/ Roger Moore در فیلم زندگی کن و بگذار بمیرد، در نقش فلیکس لیتر مامور سازمان اطلاعات  مرکزی آمریکا (سیا) ایفای نقش کرد.۹وی همچنین در سال ۱۹۸۹ در کنار «تیموتی دالتون» در فیلم جیمز باندی «جواز قتل» دوباره نقش فلیکس لیتر را بازی کرد.  

 

توئیتر رسمی جیمز باند با عکسی از این هنرپیشه در نقش فلیکس مامور سیا، ادای احترام کرد. به گفته خانواده هدیسون، این هنرپیشه آمریکایی، دوستان و خانواده اش را با رفتاری مثبت و حس شوخ طبعی ماهرانه ای سرگرم می کرد.

 

هدیسون علاوه بر نقش آفرینی در فیلم های ۰۰۷، نقش یک دانشمند به نام «آندره دلامبره» در فیلم علمی - تخیلی «مگس» را برعهده داشت. وی در حالی در فیلم های ۰۰۷ بازی کرد که به عنوان  اولین هنرپیشه ای شناخته شده که نقش فلیکس مامور سیا را دو بار بازی کرد.

 

از دیگر نقش های معروف هدیسون در دنیای بازیگری می توان به بازی وی در سریال مشهور تلویزیونی «سفر به اعماق دریا» اشاره کرد. مجموعه فیلم های جیمز باند فیلم هایی است که براساس شخصیت داستانی خیالی به نام جیمز باند، کارگاه خصوصی خلق شده است و در ژانر فیلم های خصوصی قرار می گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------