آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

محسن تنابنده با «قسم»‌ به سینما می‌آید، احسان علیخانی با «برف آخر»



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم قسم

فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده از این هفته در سینماهای کشور اکران می‌شود.

به گزارش فارس، جلسه شورای صنفی نمایش امروز برگزار و طی آن اکران فیلم سینمایی «قسم» از چهارشنبه نهم مردادماه در سینماهای کشور به نمایش در می‌آید.

 

غلامرضا فرجی سخنگوی شورا با اعلام این خبر به خبرنگار فارس گفت که به دلیل در پیش بودن ایام محرم، کمدی «زهرمار» تا یک هفته دیگر سرگروه خواهد بود و اکران دومین ساخته محسن تنابنده خارج از نظام سرگروهی آغاز می‌شود. اما پس از یک هفته، یعنی از ۱۶ مرداد به صورت سرگروه به اکران خود ادامه خواهد داد.

 

وی، ثبت قرارداد فیلم سینمایی «سال دوم دانشکده من» به سرگروهی استقلال را دیگر مصوبه جلسه امروز عنوان کرد و افزود: قرارداد نمایش فیلم‌های «شاه‌کش» به سرگروهی آستارا و «درخونگاه» به سرگروهی باغ کتاب ثبت شده است.

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: نمایش فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» روز سه‌شنبه 8 مرداد در سینماهای تهران به کار خود خاتمه خواهد داد.

 

همچنین طبق اعلام روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، با ساخت 3 فیلمنامه «ریش قرمز»، «پروا»(ژان) و «برف آخر» موافقت شده است. تهیه‌کنندگی «برف آخر» را احسان علیخانی بر عهده دارد که پیش‌تر تهیه‌کنندگی مشترک فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضاء» را در کنار علی جلیلوند تجربه کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------