سری جدید «عصر جدید» زمستان کلید می‌خورد



اخبار,اخبار فرهنگی,مسابقه عصرجدید
عوامل برنامه «عصر جدید» در حالی امروز مقابل رسانه‌ها قرار گرفتند بیست و هشتم مردادماه فینال این برنامه برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، برنامه «عصر جدید» یک رقابت تلویزیونی است که توسط احسان علیخانی ساخته شده و از بیست و هفتم بهمن‌ماه سال گذشته روی آنتن شبکه سوم سیماست. در فصل اول این برنامه شرکت‌کنندگان می‌توانستند در رشته‌های هنری، ورزشی و سرگرمی نوعی این افراد استعداد خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

 

اعمال آن‌ها شامل خوانندگی، کمدی، شعبده‌بازی و... است. هر شرکت‌کننده تلاش می‌کرد تا با نمایش زنده استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثیر قرار دهد. داوران این برنامه امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و سیدبشیر حسینی بودند. کسانی که با رأی خود و رأی مردم استعدادها را برای رسیدن به فینال و بردن جایزه به رقابت با دیگر استعدادها می‌کشاندند.

 

در مرحله دوم، «عصر جدید» 15 قسمت پخش شد و در هر قسمت 4 نفر با گروه اجرا می‌کردند و داوران دو استعداد را برای رأی‌گیری مردمی نامزد می‌کردند. مردم پس از هر اجرا 24 ساعت فرصت داشتند رأی بدهند تا یکی از آن دو به مرحله بعد صعود کند.

 

مرحله نهایی عصر جدید در یک قسمت برگزار می‌شود که پنج نفر راه‌یافته به فینال با یکدیگر به رقابت بپردازند. این قسمت از برنامه بیست و هشتم مردادماه روی آنتن می‌رود.

 

احسان علیخانی و داوران «عصر جدید» پس از پاسخگویی به سوالات مخاطبین در 162، در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شرکت کردند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------