تصاویر جدید فیلم «رمبو ۵» رونمایی شد



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم رمبو 5
جدیدترین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی "رمبو ۵" منتشر شد.

به گزارش میزان، جدیدترین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی "رمبو ۵" با بازی "سیلوستر استالونه" بازیگر مطرح سینمای اکشن هالیوود که حالا نامزدی جایزه اسکار را نیز در کارنامه دارد منتشر شد.

 

"رمبو ۵" یک فیلم اکشن تریلر به کارگردانی آدریان گرونبرگ و نویسندگی سیلوستر استالونه و مت سیرولنیک که در سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود. این فیلم قسمت پنجم و آخرین اثر از سری فیلم‌های رمبو است.

 

جان رمبو بیشتر زمان خود را به مزرعه‌داری سپری می‌کند، اما زمانی که کارتل‌های مواد مخدر مکزیک دختر یکی از دوستانش را می‌دزدند، به دنبال آن‌ها به کشور مکزیک می‌رود و حال جان رمبو باید با یکی از قدرتمندترین کارتل‌های مواد مخدر دنیا روبه‌رو شود و با آن مبارزه کند.

 

گویا باز هم جان رمبو از همان روش‌های قدیمی‌اش استفاده خواهد کرد و باید منتظر فیلمی خونین و خشن باشیم. از طرفی یک خبرنگار با نام کارمن دلگادو که خبرهای کارتل‌های مواد مخدر مکزیک را پوشش می‌دهد به مأموریت رمبو اضافه شده تا خواهر ناتنی خودش را که توسط کارتل مواد مخدر مکزیک دزدیده شده‌است را نجات دهد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم رمبو 5

فیلمبرداری این فیلم از دوم اکتبر ۲۰۱۸ تا ۴ دسامبر ۲۰۱۸ در جزایر قناری و کشور بلغارستان انجام شد. علاوه بر سیلوستر استالونه، آدریانا بارازا، پاز وگا، یوت منیرال، سرجیو پریس منچتا، اسکار جانادا و خواکین کاسیو از جمله بازیگرانی هستند که در نسخه پنجم فیلم سینمایی رمبو به ایفای نقش پرداخته اند.

 

استالونه در حال حاضر پیشنهادات فراوانی را پیش رو می‌بیند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان "نگهبانان کهکشان ۳" اشاره کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------