آیا دختر نیکول کیدمن کارگردان می شود؟



اخبار,اخبار فرهنگی,نیکول کیدمن
اخیرا شایعاتی مطرح شده است، مبنی بر این که دختر نیکول کیدمن تصمیم دارد کارگردان باشد. این موضوعی است که می تواند برای این بازیگر و همسرش کیت اربن قابل توجه باشد.

به گزارش انتخاب، این موضوع که فرزندان بازیگران و سایر هنرمندان به مسیر هنر وارد شوند، موضوعی عجیب نیست اما گاهی والدین تمایلی ندارند فرزندانشان راه آنان را پیگیری کنند.

 

اما این شایعات از کجا آغاز شد؟ اخیرا نیکول کیدمن در جریان گفتگو با رسانه ها به فرزندان خود اشاره کرد و گفت دختر یازده ساله وی و کیت اربن به هنر بسیار علاقه مند است. او ادامه داد: " یک روز که من او را به مدرسه می بردم از او یک سوال متداول پرسیدم  و گفتم دوست داری وقتی بزرگ شدی چه شغلی داشته باشی؟ او با اطمینان به من گفت دوست دارم کارگردان باشم. من همانجا تعجب کردم. هرگز فکرش را هم نمی کردم دخترم سودای کارگردانی داشته باشد."

 

او ادامه داد:"ما به بچه های خود می گوییم که اشتباه کردن تنها راه یادگیری است. و می دانیم که بزرگترین لحظات رشد ما از بدترین اشتباهات ما ناشی می شود.بنابراین اگر  زن هستید بهتر است برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنید."

 

این صحبت ها باعث شد که بسیاری از افراد تصور کنند نیکول کیدمن در حال تشویق دخترش به کارگردانی است. اما نیکول کیدمن پس از این سخنان اعلام کرده صحبت های وی متفاوت تر از منظورش تعبیر شده است. درواقع او نگفته که دوست دارد دخترش حتما کارگردان باشد اما تاکید کرده که دوست دادرد دخترش در هر مسیری که مایل است وارد شود، موفق باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------