دیوید فینچر بازیگران فیلمش را تکمیل کرد/ لیلی کالینز در فهرست



اخبار,اخبار فرهنگی,دیوید فینچر
فیلم بعدی دیوید فینچر با عنوان «منک» با حضور آماندا سایفرد، لیلی کالینز، چارلز دنس و گری اولدمن ساخته می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، انتخاب بازیگران فیلم «منک» که برای نت‌فلیکس ساخته می‌شود، کامل شد.

 

دیوید فینچر که قصد دارد درامی زندگینامه‌ای با عنوان «منک» را بسازد انتخاب بازیگران فیلمش را کامل کرد و آماندا سایفرد، لیلی کالینز و چارلز دنس را در این فهرست قرار داد.

 

«منک» داستان نویسنده‌ای به نام هرمن .جی.منکیویچ است که در کنار اورسن ولز فیلمنامه «همشهری کین» را که سال ۱۹۴۱ اکران شد، نوشت.

 

پیشتر اعلام شده بود گری اولدمن در نقش این شخصیت بازی می‌کند.

 

آرلیس هاوارد، فردیناند کینگزلی، جیمی مک‌شین، جوزف کراس، سم تراوتن، توبی لئونارد مور، تام برک، تام پلفری و تاپنس میدلتون نیز برای بازی در این فیلم که پیشتر اعلام شده بود سیاه و سفید خواهد بود، انتخاب شده‌اند.

 

این اولین فیلم بلندی است که دیوید فینچر پس از سال ۲۰۱۴ پشت دوربین آن قرار می‌گیرد و در عین حال اولین تجربه همکاری فینچر با نت‌فلیکس برای یک فیلم بلند خواهد بود.

 

سایفرید ۳۳ ساله در نقش ماریون دیویس بازیگر ظاهر خواهد شد و کالینز ۳۰ ساله نیز نقش ریتا آلکساندر را بازی می‌کند که منشی منکیویچ بود.

 

«منک» بر مبنای فیلمنامه‌ای به قلم جک فینچر پدر فقید فینچر ساخته می‌شود. وی این فیلمنامه را پیش از فوتش در سال ۲۰۰۳ نوشته بود.

 

فیلم‌برداری این فیلم از ماه آینده(نوامبر) در لس‌آنجلس شروع می‌شود.

 

منکیویچ در پروژه‌هایی چون «جادوگر شهر آز» و «غرور یانکی‌ها» حضور داشت اما وقتی او و اورسن ولز در فیلم «همشهری کین» همکاری کردند، مشکلاتی ایجاد شد که موضوع اصلی این فیلم شده است. با وجود همه موفقیت‌های فیلم، تنها فیلمنامه آن موفق به کسب جایزه اسکار شد.

 

فینچر پیشتر با نت‌فلیکس برای کارگردانی دو قسمت از فصل اول «خانه پوشالی» همکاری کرده بود که ۴ نامزدی امی و یک برد را برای وی به همراه داشت. او تهیه کننده این برنامه هم بود.  

 

هنوز تاریخ اکران فیلم «منک» تعیین نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------