سینا سرلک در سالن «میلاد» کنسرت می‌دهد/ یک تجربه متفاوت



اخبار,اخبار فرهنگی,سینا سرلک
سینا سرلک خواننده مطرح موسیقی کشورمان آذرماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را با شکل و شمایلی متفاوت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه می‌برد.

به گزارش مهر، سینا سرلک خواننده مطرح موسیقی کشورمان ساعت ۲۱:۳۰ روز پنجشنبه  ۱۴ آذر ماه سال جاری تازه‌ترین کنسرت خود را با شکل و شمایلی متفاوت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه می‌برد.

 

هنوز جزییات دقیقی از این کنسرت در رسانه‌ها منتشر نشده اما به نظر می‌آید با توجه به تغییر سبک خوانندگی سینا سرلک از خوانندگی موسیقی اصیل ایرانی به موسیقی پاپ، مخاطبان شاهد برگزاری یک کنسرت متفاوت از خواننده‌ای خواهند بود که طی سال‌های گذشته عمده فعالیتهای خود را متمرکز بر اجرای آثاری در حوزه موسیقی اصیل ایرانی کرده بود.

 

این خواننده ۳۷ ساله که در سال‌های نه چندان دور به عنوان خواننده ارکسترملی ایران به رهبری فرهاد فخرالدینی،  ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نادر مشایخی، ارکستر ملل به رهبری پیمان سلطانی و ارکستر پایور فعالیت می‌کرد، طی سال‌های اخیر عمده فعالیت‌های خود را مبتنی بر اجرا و تولید آثاری در سبک موسیقی پاپ کرده که از آن جمله می‌توان به همکاری‌هایش با محسن چاوشی در سریال «شهرزاد» برای ترانه‌های «کجایی» و «افسار» و همچنین محمدرضا گلزار اشاره کرد.

 

تولید چندین قطعه پاپ برای سریال‌ها و مجموعه های مختلف سینمایی و تلویزیونی از دیگر فعالیت های او در عرصه خوانندگی است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------