آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ونوم 2 در راه است/ مذاکره سونی پیکچرز با نائومی هریس در نقش شیریک



اخبار,اخبار فرهنگی,نائومی هریس
خبرها حاکی از مذاکره سونی پیکچرز با نائومی هریس برای بازی در فیلم "ونوم 2" است.

به گزارش ایران آرت، چند روز پیش بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در فیلم Venom 2 (ونوم) قرار نیست تنها شاهد حضور کارنیج باشیم و شخصیت شیریک (Shriek) به‌عنوان دومین آنتاگونیست اصلی فیلم حضور خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که بازیگر نقش شخصیت شیریک در این فیلم مشخص شده باشد. منابع نزدیک به ورایتی تایید کردند که نائومی هریس در حال مذاکره برای حضور در دنباله فیلم Venom (ونوم) است و در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، او قرار است نقش شخصیت Shriek را در این فیلم بازی کند. تاکنون بازگشت تام هاردی در نقش ادی براک (ونوم)، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج) و میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ، در دنباله فیلم Venom تایید و اعلام شده است. همچنین در ماه مرداد امسال، اندی سرکیس رسما وظیفه کارگردانی فیلم Venom 2 را بر عهده گرفت. 

 

شخصیت شیریک در سال ۱۹۹۳ و توسط ران لیم، مارک بگلی، مایک دبیلو. بار و تام دی‌فالکو خلق و برای اولین‌بار در شماره اول کامیک Spider-Man Unlimited معرفی شد. فرانسیس لوئیز باریسون نام واقعی این شخصیت است و او یکی از دشمنان اسپایدرمن نیز محسوب می‌شود. همچنین شیریک معشوقه کلتوس کسدی و همسر او نیز است و او میزبان سیمبیوت اسکورن بوده و می‌تواند با جیغ بلند حریفانش را شکست دهد و حتی پرواز کند. هریس بیشتر برای بازی در فیلم Moonlight (مونلایت) شناخته شده که برای بازی در آن نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود. همچنین او در آثاری چون فیلم Skyfall (اسکای‌‌فال)، فیلم Spectre (اسپکتر)، فیلم Rampage (رمپیج) و فیلم Black and Blue (سیاه و آبی)، نیز نقش آفرینی کرده است. همچنین شاهد بازگشت هریس در فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) نیز هستیم و او پیش از این به‌عنوان صداپیشه در فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) با سرکیس همکاری کرده بود.

 

انتظار می‌رود که فیلم ونوم 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. همچنین مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Venom 2 قرار نیست زودتر از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------